loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 177 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود VirtualBox v4.2.16.86992 / Extension Pack - اجرا و استفاده همزمان از چندین سیستم عامل

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار یعنی VMware Workstation کلیک نمائید.

میثم سپاهی بازدید : 201 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود CCleaner v4.04.4197 Pro - نرم افزار پاک سازی و بهینه سازی ویندوز

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند. این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.

میثم سپاهی بازدید : 30 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Duplicate File Cleaner v2.6.0.188 - نرم افزار جستجو و پاکسازی فایل های تکراری

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از سیستم شما چندین نفر استفاده می کنند و مطمئنا این استفاده ی چندین نفره مشکلاتی را نیز به همراه خواهد داشت و شاید یکی از مشکلات عمده ی این دسته افراد کپی ها و فایل های تکراری مي باشد که توسط دیگر کاربران یا حتی خود شخص در سیستم ذخیره شده اند. مطمئنا در مواقعی شما نیز نیاز داشته اید فایلی را برای مدتی در دو مکان مثلا در دو درایو متفاوت ذخیره نماييد و پس از پایان کار از حذف کردن یکی یا هر دوی آن ها غافل شده اید حال فکر کنید این عمل چندین بار آن هم با فایل های حجیم تکرار شود مطمئنا دیگر فضای برای شما باقی نخواهد ماند و این فایل های تکراری فضای هارد دیسک شما را اشغال کرده و باعث افت سرعت سیستم و مشکلات بسیاری برای شما و رايانه ی شما خواهند شد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Raxco PerfectSpeed PC Optimizer v2.0.0.116 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

داشتن يك سيستم بهينه كه هميشه در بالاترين سطح كارآيي باشد تنها زماني امكان پذير است كه بتوان از نرم افزارهاي مخصوص بهينه سازي سيستم استفاده كرد. وقتي ما كاربران يك نرم افزار در زمينه بهينه سازي قسمت هاي مختلف سيستم داشته باشيم با خيالي آسوده به فعاليت مي پردازيم چراكه تا حدودي زيادي مطمئن هستيم كه نرم افزار به صورت خودكار ما را در داشتن يك سيستم قدرتمند ياري مي دهد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Max PC Booster v1.0.0 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت

حتي حالا هم كه سيستم هاي قدرتمند سخت افزاري روانه بازارها شده اند و اكثر كاربران هم بيشتر از سيستم هاي سخت افزاري قدرتمند استفاده مي كنند استفاده از يك نرم افزار بهينه ساز به منظور بهره وري از نهايت كارآيي سيستم بسيار احساس مي شود. وقتي چنين نرم افزاري باشد خيال كاربر از كارآيي سيستم نرم افزاري و سخت افزاري راحت خواهد بود. Max PC Booster نرم افزاري جديد و تازه ارائه شده است كه قابليت بالا بردن كارآيي سيستم را بر اساس بهينه سازي قسمت هاي مختلف دارا مي باشد.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود PC Tools Registry Mechanic 2013 v11.1.0.124 - نرم افزار تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز

Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز می باشد. این برنامه در هر هفته با بیش از میلیون ها دانلود بازار را در دست خود گرفته است. در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر میسازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Speed Gear v7.1 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی سیستم

بهينه سازي سيستم عامل يكي از كارهايي است كه امروزه كاربران مي توانند براي داشتن نهايت كارآيي از سيستم خود انجام دهند. بهينه سازي قسمت هاي مختلف سيستم باعث مي شود تا كاربر بتواند با نهايت كارآيي و سرعت به انجام كارها بپردازد ؛ براي نمونه بازي ها در هنگام اجرا معمولا تمامي بخش هاي مختلف سيستم را درگير مي كنند اما مي توان با يك عمل بهينه سازي طوري عمل كرد كه بازهم فضايي براي اجرا ديگر برنامه ها باقي بماند. Speed Gear نام نرم افزاري قدرتمند در اين زمينه است.

میثم سپاهی بازدید : 36 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود RegistryWizard v3.1.0.401 - نرم افزار مدیریت کامل رجیستری

رجیستری که در حقیقت هسته سیستم عامل ویندوز محسوب می شود یکی از بخش های مهم در ویندوز برشمرده می شود و در واقع هروقت رجیستری بدون مشکل به کار خود ادامه دهد یعنی سیستم عامل سرحالی در اختیار کاربران خواهد بود و برعکس اگر رجیستری مشکلی داشته باشد مطمئنا ویندوز هم با مشکلاتی رو به رو بوده و به درستی عملکرد های مختلفی که توسط کاربر به آن سپرده می شود انجام نمی دهد. حال با توجه به این که مسئله رجیستری صرفا به صورت نرم افزاری تعریف شده است استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز رجیستری می تواند گزینه خوبی برای استفاده از نهایت کارآیی هم در رجیستری و هم در ویندوز باشد. RegistryWizard نام ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی ، مدیریت پاکسازی و به طور کلی تمامی مواردی که به رجیستری مربوط می شود است.

میثم سپاهی بازدید : 38 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Acelogix System TuneUp v3.0.0.434 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی سیستم

بسیاری از کاربران فکر می کنند که تغییر ویندوز یا همان عوض کردن ویندوز چاره ی بسیاری از مشکلات است ؛ مشکلاتی که با گذشت زمان و استفاده از ویندوز ایجاد شده و گاها خطاهایی را هم به وجود می آورد ، این افراد به جای این که مشکل را حل کنند سعی دارند صورت مسئله را پاک کنند در حالی که می توان با نرم افزارهای بهینه سازی نظیر Acelogix System TuneUp حتی پس از گذشت یکسال هم ویندوزی بدون مشکل را تجربه کرد. این نرم افزار در حقیقت مدل جدیدی از نرم افزار Ace Utilities است که علاوه بر تغییر نام در واسط کاربری هم یک دگرگونی کلی را ایجاد کرده است.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Uniblue Registry Booster 2013.6.1.1.2 - نرم افزار بهینه سازی رجیستری

بی شک رجیستری را باید یکی از اصلی ترین بخش های سیستم عامل ویندوز دانست. رجیستری که به یک سری فایل های خاص با پسوندهای مختلف مرتبط می شود بخش های مهمی از سیستم عامل ویندوز را در سیطره خود گرفته و این در حالی است که حتی بسیاری از نرم افزارهای کاربردی هم از این نوع فایل ها برای انجام موارد خاصی استفاده می کنند. با این تفاسیر اگر رجیستری در شرایطی باشد که هیچ گونه مشکلی نداشته باشد باید انتظار داشت که سیستم در بهترین حالت ممکن به فعالیت خود بپردازد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود RamCleaner v7.0 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی حافظه رم

همه ما احتمالا به این امر واقف هستیم که سرعت کارآیی یک سیستم رایانه ای به عوامل زیادی وابسته است. یکی از مهمترین عوامل و مهمترین آن ها سخت افزار است. سخت افزار استفاده شده بسیار مهم است. شاید خیلی از ما برای استفاده از سرعت بالا هزینه نسبتا زیادی را برای سخت افزار پرداخت نموده ایم برای این که نهایت سرعت و کارآیی را بدست آوریم. همیشه که این امر امکان پذیر نیست.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Wise Care 365 Pro v2.6.5.205 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می باشد. نرم افزار های بهینه ساز به گروهی از نرم افزار ها گفته می شود که قابلیت حذف فایل های اضافه موجود در رایانه را دارا می باشند. در تمامی رایانه ها پس از نصب نرم افزار ها در مسیر های مختلفی همچون رجیستری فایل هایی ایجاد می شود که پس از حذف نرم افزار این فایل ها حذف نمی شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل ها نیز در عمل پردازش شرکت می کنند که این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می شود.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود WinTools.net v13.0.1 Premium - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی ویندوز

بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Fresh RAM v5.0 - نرم افزار بهینه سازی حافظه رم

همانطور که می دانیم حافظه RAM یکی از اجزای اصلی سیستم رایانه ای است که عدم وجود آن برابر با عدم اجرای یک سیستم رایانه ای است، RAM نوعی از حافظه است که برای اجرای هرنوع نرم افزار ، بازی و یا سیستم عامل به آن احتیاج داشته و نیز افزایش حافظه RAM در بیشتر مواقع باعث افزیش سرعت دسترسی به فایل ها و به طور کلی افزایش سرعت سیستم می گردد ، چون سرعت دسترسی افزایش می یابد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Core Tuner v2.01 - نرم افزار مدیریت پردازش ها در CPU

چند سالی است که شرکت های سازنده پردازنده ها، نظیر Intel و AMD نسلی جدید از پردازنده ها را عرضه نموده اند که به Multi Core یا چند هسته ای موسوم هستند. این CPU ها که قدرت پردازشی فوق العاده بالایی نیز دارند و البته امروزه  به تعداد هسته های آن ها هم اضافه می شود به طوری که تا با امروز پردازنده های 6 تا 8 هسته ای هم ساخته شده است. سیستم عامل ویندوز نمی تواند به طور کامل یک پردازنده چند هسته ای یا به عبارت دیگر چند پردازنده مجتمع در یک CPU را مدیریت نماید و به این ترتیب نمی توان بهترین کارآیی را از پردازنده چند هسته ای گرفت. Ashampoo Core Tuner نام نرم افزاری است که قدرت واقعی یک پردازنده چند هسته ای را به نمایش در خواهد آورد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود CCleaner v4.04.4197 Pro - نرم افزار پاک سازی و بهینه سازی ویندوز

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند. این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Final Uninstaller v2.6.10 - حذف نرم افزارهای نصب شده

حتما برای یک کاربر حرفه ای نصب برنامه های متعدد امری متداول است. کاربران معمولا برنامه های زیادی را بر روی سیستم خود نصب کرده و البته گاهی همین تعدد برنامه ها و نرم افزارها  مشکلاتی را به وجود می آورد. گاهی این مشکلات آنقدر زیاد می شود تنها راه فقط  پاک کردن نرم افزار از روی سیستم عامل است. این عمل که در اصطلاح Uninstall نام دارد به کاربر کمک می کند تا نرم افزارها و به طور کلی ابزارهایی که در کنار ویندوز نصب می شود را از روی سیستم عامل به صورت کامل پاک نمایند. بیشتر مواقع فایل ها و نرم افزارها به ظاهر پاک می شوند اما همیشه در اکثرمواقع فایل هایی را به جای می گذارند که باعث کند شدن و ایجاد مشکلاتی در سیستم نرم افزاری رایانه می شود. بهترین راه استفاده از نرم افزارهایی است که کمک می کند تا نرم افزارها و تمامی آنچه که به صورت مجزا از سیستم عامل نصب می شود به طور کامل از روی سیستم عامل پاکسازی شود. یکی از بهترین این نرم افزارها Final Uninstaller نام دارد وظیفه پاکسازی کامل سیستم از نرم افزار ها رو بر عهده خواهد گرفت.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Revo Uninstaller Pro v2.5.8 - نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید که مطمئنا برای حذف نمودن آن ها نیز از قسمت UnInstall برنامه ها یا بخش Add or Remove program ویندوز استفاده می نمایید که ساده ترین راه حذف برنامه ها می باشد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Full Uninstall v2.0 - پاکسازی کامل نرم افزارها از سیستم عامل

همیشه وقتی نرم افزار کاربری برروی سیستم عامل ویندوز نصب می شود رد پاهایی را به جای می گذارد که شاید حتی بعد از Uninstall هم آن رد پاها باقی بمانند و پس از مدتی باعث کاهش کارآیی سیستم گردند. بعضی اوقات هم نرم افزارها به دلایل مختلف به هیچ وجه امکان Uninstall ندارند و تنها راهش استفاده از ابزارهایی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. Full Uninstall ابزاری بسیار ساده اما سبک و کوچک برای پاک کردن یا همان Uninstall کردن کامل نرم افزارهاست. نرم افزاری که به سبب همین سادگی فوق العاده آسان هم اجرا می شود.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Perfect Uninstaller v6.3.3.9 - نرم افزار حذف كامل برنامه های نصب شده

در هنگام نصب نرم افزارهای مختلف بر روی ویندوز خود فایلهای مختلفی بر روی سیستم شما باقی می ماند شاید شما از آن دسته از افرادی باشید كه هر روز با آمدن نرم افزار یا بازی جدید آن را از اینترنت گرفته و بر روی سیستم خود نصب میكنید و در صورتی كه از آن نرم افزار یا بازی خوشتان آمد از آن استفاده می كنید. شاید بیشتر این نرم افزارهایی كه شما نصب كرده اید به درد استفاده مداوم شما نخورد و شما تصمیم به حذف این نرم افزار كنید. اولین راهی كه به ذهن شما میخورد این است كه توسط نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز خود كه همان Windows Add/Remove program معروف مایکروسافت میباشد. اقدام به حذف آن نمایید.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Smarty Uninstaller Pro 2012 v3.0.1 - پاکسازی نرم افزار های کاربردی

Smarty Uninstaller Pro یکی از نرم افزارهای کامل برای Uninstall کردن نرم افزارهایی است که برروی سیستم عامل نصب شده اند و ممکن از پس از پاکسازی به صورت معمولی بازهم فایل هایی از آن ها باقی بماند. این ابزار کامل طوری طراحی و برنامه نویسی شده که پس از نصب تمامی نرم افزارهای کاربردی موجود در سیستم عامل را شناسایی خواهد کرد و برای Uninstall هم تنها با انتخاب ابزار مورد نظر و کلیک برروی یک دکمه به کامل ترین شکل ممکن آن نرم افزار کاربردی را حذف خواهد نمود.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo UnInstaller v5.01 - نرم افزار حذف نرم افزارهای نصب شده

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند.

میثم سپاهی بازدید : 29 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Active ZDelete v7.1.3 - نرم افزار حذف ایمن فایل ها از سیستم

گاهی امنیت ایجاد می کند فایل ها به طور کامل پاک شوند ؛ همانطور که امکان بازیابی فایل های پاک شده وجود دارد این امکان هم به واسطه نرم افزارها فراهم شده تا کاربر بتواند به طور کامل هرآنچه از اطلاعات می خواد به صورت کامل از حافظه مورد نظر حذف کند تا امکان بازیابی آن ها با هر روش و ترفندی وجود نداشته باشد. حذف کامل فایل هایی نظیر فایل های شخصی ، کش اینترنت ، فایل هایی که از وبگردی ایجاد شده اند ، تاریخچه وبگردی و به طور کلی همه فایل ها قابلیتی است که نرم افزار Active ZDelete Net به کاربران ارائه می دهد. این ابزار بسیار مفید که امنیت فوق العاده ای هم دارد به سبب امکانات و امنیت بالا و درصد کم خطاها در بسیاری از مراکز حساس دولتی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود SecureUninstaller v3.0 - نرم افزاری برای Uninstall کردن نرم افزارها

نصب و پاک کردن یک نرم افزار کاربردی برروی سیستم عامل مطمئنا اثراتی را برجای خواهد گذاشت. وقتی نرم افزاری نصب می شود یک سری فایل ها را در پوشه های مختلف سیستم کپی می کند اما وقتی پاک یا به اصطلاح Uninstall می شود فایل های نصب شده حذف می شوند ولی گاهی پیش خواهد آمد که یک سری از فایل های کپی شده توسط نرم افزارحتی پس از پاک کردن هم از بین نمی رود و همین مورد باعث می شود تا سیستم پس مدتی کوتاهی به اصطلاح سنگین شده و مشکلات متعددی را پیدا کند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Total Uninstall Pro v6.2.3 - نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

حتما تا کنون با مشکل حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم و مدیریت قدرتمند آنها رو به رو شده اید . یک پک نرم افزاری (Installation Package)، هنگام نصب بر روی سیستم، معمولا همراه خود، ملزومات خود را نیز نصب می نماید. اما یکی از مهمترین مسائلی که کاربران بدون توجه به آن در ویندوز با آن رو به رو هستند عدم اطلاع از چگونگی مراحل نصب نرم افزار بر روی سیستم است. در حقیقت کاربر از پشت پرده و کارهایی که اصطلاحا در Background  نصب نرم افزار صورت می گیرد، اطلاع کاملی ندارند. نرم افزار Total Uninstall یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت برنامه های نصب شده بر روی سیستم است که علاوه بر مدیریت حذف و نصب برنامه ها، به مانیتورینگ کامل نرم افزار نصب شده و یا در حین نصب می پردازد.

میثم سپاهی بازدید : 35 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Your Uninstaller! Pro v7.5.2013.02 - نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Your Uninstaller! Pro v7.5.2013.02 - نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MohsenSoftware Faktor v2.5 - ساخت فاکتور خرید

استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Family Tree Builder v6.0 - طراحی نمودار درختی یک خانواده

همه ما دارای خانواده ای هستیم که هرکدام از اعضای آن دارای ارتباطی دیگر هستند. برای مثال پدر و مادر ما با برادر و خواهر خود در ارتباط هستند و آن ها هم با دیگر آشنایان و اینجاست که همین روابط یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهد. بعضی اوقات خانواده ها آنقدر بزرگ و پرجمعیت می شوند که تشخیص ارتباط ها کمی سخت و دشوار خواهد شد به همین دلیل است که یک خوش ذوق با ارائه ابزاری به نام Family Tree Builder این امکان را فراهم می کند

میثم سپاهی بازدید : 106 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود AsanHesab Cash - حسابداری صندوق قرض الحسنه فامیلی آسان دانلود

صندوق های قرض الحسنه فامیلی دیرپای مردمی، متشكل از اعضای خانواده و فامیل، ساكنان محله ها، صندوق های كارمندی و كارگری و هیئت های محلی به عنوان یك پدیده مثبت اجتماعی چرخش سریع كلید كارگشایی در قفل تامین بخشی از نیازهای مالی و اضطراری برای اعضای آنهاست. این صندوقها كاغذ بازی های متداول، معرفی ضامن و زمان بری های گاه چندین ماهه برای طی شدن مراحل كار در منابع رسمی پولی را ندارند. مضاف اینكه پارتی بازی هم اساسا در فلسفه ایجاد اینگونه صندوق های قرض الحسنه جایی ندارد. تنها اعتماد، سرمایه معنوی و داد و ستد این گونه صندوقها محسوب می شود.

میثم سپاهی بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود AsanHesab Home - آسان حساب مديريت هزينه خانواده

پول درآوردن هنر نیست     چطورخرج كردنش هنر است!
شركت نواندیشان به استناد ضرب المثل فوق و همچنین شرایط اقتصادی جامعه برآن شد تا نرم افزاری ساده جهت استفاده در منازل برای كنترل و مدیریت هزینه های خانواده طراحی نماید. در این نرم افزار ابتدا نوع حسابهای هزینه (هزینه قبوض، خرید سوپر مارکت، شهریه و... )، درآمد (حقوق و...)، اثاثیه (خرید اثاثه منزل، یخچال، كولر و... )، بدهی به اشخاص و بدهی وام بانكها تعریف می شود. سپس در فرم حسابهای روزانه دریافتی و پرداختی های روزانه برمبنای سرفصل های فوق و تاریخ مورد نظر در فرم حسابهای روزانه وارد می شود.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود الرحمن Al Rahman v3.0 - نرم افزار جامع قرآن کریم

نرم افزار الرحمن محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها كه شامل ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری آزمون تستس در 2 سطح، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امكان جست‌وجو و چاپ» اشاره كرد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Besharat Quran v1.1 - نرم افزار قرآنی بشارت

علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویكرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است. نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با كاربری بسیار ساده و امكان استفاده همگانی توسط شركت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویكرد، بخش مربوط به كاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیكی زیبا، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و... برجسته گردیده است.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Zekr v1.1.0 - مجموعه کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه

ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن، ماهی سرشار از برکات معنوی، ماه ضیافت، ماه روزه و عبادت، ماه بازگشت به سوی خدا و ماه میهمانی خداوند فرارسید.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Quran 3D - نرم افزار قرآن سه بعدی

هدیه فوق العاده برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. قرآن، کتاب آسمانی ما مسلمانان نباید به دلیل  مشغله کاری  هر روز از ما دورتر شود، به همین دلیل قصد داریم این نشانه حضرت باری تعالی را به صورت کاملا سه بعدی و به شکلی بسیار زیبا و متفاوت که قابل اجرا در رایانه است را برای دانلود در سایت قرار دهیم. این نرم افزار که حتی نیازی به نصب هم ندارد و به راحتی اجرا می شود ، رحل قرآنی را در محیط کاربری خود دارد که به سادگی می توان صفحات را مانند یک کتاب معمولی عوض نموده و حتی قرآن را جلو یا عقب برد و یا به جهات مختلف چرخاند. استفاده از این نرم افزار بسیارساده بوده و مطمئنا هرکس می تواند به راحتی از آن بهره ببرد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود B Ramazan - نرم افزار اعمال و ادعیه های مخصوص ماه مبارک رمضان

ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یكی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی كه نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ace Translator v9.4.3.681 - نرم افزار مترجم آنلاین متن

امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Parsi ra pas bedarim v3.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه ویندوز

گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان در سال 1389 کار خود را در زمینه فرهنگی آغاز کرد. نخستین نرم افزاری که پرده برداری شد نرم افزار پارسی را پاس بداریم بود. بسته فرهنگی و نرم افزاری این گروه برای نگهداری و پرورش فرهنگ ایرانزمین فراهم گشته و این گروه هرگز دربرابر بهره گیری نادرست از این بسته نرم افزاری پاسخگو نخواهد بود.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Encyclopedia Britannica 2013 Ultimate - دایره المعارفی کامل

برای این مطلب یک دایره المعارف بسیار کامل و ویژه را در نظر گرفته ایم. دایره المعارف معروفی که انبوهی از اطلاعات در زمینه های مختلف را به صورت الکترونیکی در خود جای داده است. Encyclopedia Britannica که جدیدترین نسخه آن به تازگی ارائه شده است و به صورت یک دی وی دی می باشد مجموعه ای از جدیدترین اطلاعات ، مقالات ، تصاویر جغرافیایی ، لغات و ... را در خود جای داده تا کاربران بتوانند به صورت الکترونیکی به آنچه می خواهند دست پیدا کنند.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود iCare Data Recovery v4.6.4 - بازیابی اطلاعات پاک شده

نام ها و برندهای مختلفی هستند که امروزه به عنوان نرم افزارهای بازیابی اطلاعات یا همان Recovery شناخته می شوند. شرکت های مختلف با توجه به این که می دانند این گونه نرم افزارها چقدر اهمیت دارند سعی دارند با ارائه نرم افزارهای قوی تر از رقبا پیشی بگیرند و با توجه به این نکته که کاربران هستند که تشخیص می دهند کدام نرم افزار برایشان مفیدتر بوده ما سعی خواهیم کرد تا اکثر نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا هم قصد معرفی ابزاری به نام iCare Data Recovery را داریم که نرم افزاری بسیار قدرتمند در این زمینه محسوب می شود. iCare Data Recovery Software ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و با قابلیت شناسایی انواع هارددیسک ها و همچنین سیستم فایل ها کار بازیابی را به بهترین شکل ممکن امکان پذیر می سازد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 7,495