loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود iCare Data Recovery v4.6.4 - بازیابی اطلاعات پاک شده

نام ها و برندهای مختلفی هستند که امروزه به عنوان نرم افزارهای بازیابی اطلاعات یا همان Recovery شناخته می شوند. شرکت های مختلف با توجه به این که می دانند این گونه نرم افزارها چقدر اهمیت دارند سعی دارند با ارائه نرم افزارهای قوی تر از رقبا پیشی بگیرند و با توجه به این نکته که کاربران هستند که تشخیص می دهند کدام نرم افزار برایشان مفیدتر بوده ما سعی خواهیم کرد تا اکثر نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا هم قصد معرفی ابزاری به نام iCare Data Recovery را داریم که نرم افزاری بسیار قدرتمند در این زمینه محسوب می شود. iCare Data Recovery Software ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و با قابلیت شناسایی انواع هارددیسک ها و همچنین سیستم فایل ها کار بازیابی را به بهترین شکل ممکن امکان پذیر می سازد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo GetBack Photo v1.0.1 - بازیابی آسان تصاویر

برای هرفایلی از جمله عکس ها ممکن است اتفاقی رخ دهد که باعث حذف و پاک شدن آن از روی حافظه های مختلف شود. تصور این که خاطراتی که به صورت مصور تهیه شده اند به ناگاه از بین رود بسیار سخت است ؛ خاطراتی که ممکن است شکل دادن آن ها کاری دشوار و شاید هم نشدنی باشد. خاطره یک جشن تولد یا یک جشن عروسی یا خاطراتی که در طول یک سفر به صورت عکس آماده شده اند. نرم افزار Ashampoo GetBack Photo چاره بسیاری از این مشکلات است. این ابزار به پشتیبانی از انواع حافظه ها از جمله حافظه های فلشی که در دوربین های عکاسی یا فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد کار بازیابی تصاویر را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. با سرعت بسیار مناسب و امنیت بالایی که این ابزار دارد کافیست حافظه مورد نظر انتخاب شده و مدت زمانی کوتاه صرف شود تا نتیجه به صورت عکس هایی بازیابی شده حاصل گردد.

میثم سپاهی بازدید : 37 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MultiStage Recovery v4.11 - نرم افزار بازيابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات از دست رفته همیشه موضوعی بوده که کاربران به دنبال چاره برای آن می گردند. نرم افزارهای مختلف از بازیابی اطلاعات هارد تا MP3 پلیر ساخته شده اند. بازیابی اطلاعات توسط برنامه ها همیشه چاره ساز نخواهد بود و در خیلی از موارد نرم افزارها قادر به بازیابی اطلاعات نیستند اما به هرحال در برخی موارد هم بدرد می خورند برنامه ای کاملا حرفه ای برای بازگردانی اطلاعات میاشد.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود  Phoenix Photo Recovery v4.0 - نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده

امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه ی ریکاوری فایل ها روانه ی بازار شده اند که کاربران بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف می سازند اما شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فقط تصاویر و عکس های خود را بازیابی نماييد و برای این کار از ریکاوری های بسیاری نیز استفاده کرده اید ولی نتوانسته اید تصاویر مورد نظر خود را بازگردانی نماييد

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ParetoLogic Data Recovery Pro v1.1 - بازیابی با ابزاری نوین

عکس ها امروزه زنده کننده خاطرات گذشته هستند و از آن ها استفاده های زیادی می شوند و با توجه به این که حالا از حالت چاپی تقریبا به صورت دیجیتالی درآمده اند در قالب آلبوم های دیجیتالی نگهداری می شوند اما گاهی یک اشتباه می تواند همه خاطرات را پاک کند به همین دلیل هم هست که نرم افزارهای بازیابی در این زمینه می توانند فوق العاده مفید و کارآمد باشند. ParetoLogic Data Recovery Pro یکی از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است که به صورت تخصصی بازیابی تصاویر را امکان پذیر می سازد. این ابزار ساده و کم حجم که سرعت بالایی در اسکن و بازیابی اطلاعات دارد اکثر فرمت های رایج را پشتیبانی کرده و قادر به بازیابی آن ها می باشد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود AnyReader v3.10.1034 - نرم افزار کپی و بازیافت اطلاعات آسیب دیده

با گسترش تولید دیسک و بالا رفتن حجم اطلاعات تعداد دیسک های موردنیاز و نیز حجم اطلاعات لازم برای هرکس تا حد زیادی بالا رفته و همین مساله باعث شده تا موارد مختلفی در ایجاد اشکال در اطلاعت دخیل باشند. برای اینکه بتوان اطلاعات را بازگردانی کرد روش ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که نام یکی ازآنها AnyReder  میباشد. Any reader نام نرم افزاریست که برای کپی کردن فایل های اسیب دیده و دارای مشکل از روی درایو یا دیسک و یا شبکه های مرتبط و یا تبدیل فایل های آسیب دیده به فایل های بی مشکل به کار میرود.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ontrack EasyRecovery Pro v10.0.2.3 - نرم افزار بازیابی آسان فایل ها

نرم افزارهای زیادی در زمینه بازیابی اطلاعات تا به حال در آسان دانلود قرار داده شده اند که هریک قابلیت هایی داشته اند و بعضی ها قوی و بعضی ساده تر عمل می کنند. Ontrack EasyRecovery Professional نام نرم افزاری فوق العاده ساده است که قابلیت های متعددی را در زمینه بازیابی فایل های حذف شده به کاربران ارائه می دهد. بازیابی سریع و کامل فایل های حذف شده به هر دلیلی مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار ساده اما کامل دیده می شوند. اما یکی از قابلیت های حائظ اهمیت این ابزار استفاده بسیار ساده و آسان از نرم افزار است که برای مبتدی ترین کاربران هم به سادگی قابل استفاده است.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Photo Recover-Center v2.4.2197 - بازیابی آسان تصاویر

نرم افزار Photo Recover-Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازیابی تصاویر حذف شده از انواع حافظه هاست که با دارا بودن قابلیت های فراوان و پشتیبانی از انواع فرمت ها خیال کاربران را برای بازیابی تصاویر حذف شده تا حدود زیادی راحت می کند. این ابزار کم حجم و سبک که از یک واسط کاربری ساده هم بهره می برد با انواع حافظه ها که دیسک های سخت ، دیسک های نرم ، انواع حافظه های فلش و ... نیز می شود سازگاری دارد. سرعت بالا در اسکن و بازیابی تصاویر با کیفیت و سنگین هم از نکات دیگر استفاده از این ابزار به شمار می رود.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Active@ File Recovery v9.5.0.0 - بازیابی مطمئن فایل ها

بازیابی فایل ها همیشه یکی از نکات کلیدی برای کاربران سیستم های رایانه ای است. همیشه اشتباهات بخشی از کار است و مطمئنا این مشکلات برای بیشتر ما کاربران رخ خواهد داد. وقتی ما مطمئن باشیم که همیشه نرم افزارهایی هستند که می توان به آن ها دل بست تا اگر فایلی به اشتباه پاک شد بتوان آن را بازیابی نمود کار با رایانه ها به طبع آسان تر و البته مطمئن تر خواهد شد. Active@ File Recovery یکی از همین مطمئن ترین نرم افزارهاست ؛ ابزاری ساده اما قدرتمند که با پشتیبانی از سیستم فایل های مختلف و انواع هارددیسک ها و با سرعت بسیار مناسب قادر است تا بخش های مختلف یک حافظه را اسکن و اگر فایلی از قبل پاک شده است بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود O&O DiskRecovery v7.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

اشتباهات در کار با رایانه ممکن است برای هرفرد و کاربری اتفاق افتد و به هیچ وجه هم مختص کاربران مبتدی نمی شود بلکه گاهی پیش می آید که یک کاربر حرفه ای هم اشتباهاتی را انجام دهد که جبران آن به مراتب سخت تر از اشتباهات یک کاربر معمولی باشد. یکی از مواردی که می تواند مربوط به این موضوع شود حذف فایل ها است که به هردلیلی ممکن است پیش آید. بعضی اوقات چون فایل مربوط اهمیت زیادی ندارد برای کاربر مهم نیست که فایل سهوا پاک شده است ولی پیش می آید که فایلی پاک می شود اما آنقدر اهمیت دارد که کاربر بخواهد برای بازگردانی آن کارهای متعددی را انجام دهد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetData Recover My Files Pro v5.1.0 - نهایت قدرت در بازیابی

سال های زیادی نیست که بحث بازگردانی اطلاعات از روی هارد دیسک ها مطرح شده و نرم افزارهای متعددی هم ارائه شده اند تا کابران را قادر سازند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. نرم افزارهایی که قادرند تا با جست و جو در هارد دیسک و با استفاده از متدهای خاصی که در زمان ساخت در آن ها تعریف شده فایل های پاک شده را پیدا کرده و کار بازیابی را انجام دهند ؛ پیشرفت این نرم افزارها آنقدر سریع بوده که امروزه تقریبا هیچ نوع حافظه ای نیست که نتوان کار بازیابی را برروی آن ها انجام داد. بی شک در میان نرم افزارهای متعددی که تا کنون ارائه شده اند و تعداد آن ها هم بسیار زیاد است نرم افزاری به نام Recover My Files که یکی از محصولات قدرتمند شرکت GetData به شمار می رود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مطرح سازد. این نرم افزار آنقدر قدرت دارد که با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین تقریبا تمامی فرمت های موجود در دنیا کار بازیابی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Deleted File Recovery v2.0.1 - نرم افزاری جدید برای بازیابی

بازیابی فایل ها آنقدر مهم و با اهمیت هست که ما با معرفی چندین عنوان نرم افزاری ریکاوری باز هم در فکر این باشیم تا ابزارهای جدید را به شما کاربران معرفی کنیم تا بتوانید با آن ها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید. Deleted File Recovery یکی از ساده ترین و جالب ترین ابزارهایی است که در زمینه بازیابی فایل های حذف شده ارائه شده است. نرم افزاری کارآمد که با قابلیت های مهم و کلیدی و همچنین اسکن سریع حافظه های انتخاب شده از سوی کاربر بازگردانی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد.

میثم سپاهی بازدید : 17 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Advanced Photo Recovery v3.0 - نرم افزار بازیابی تصاویر

امروزه اکثر کاربران با نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آشنایی دارند. نرم افزارهایی که با استفاده از یک سری کارها اطلاعات پاک و یا حتی فرمت شده از سوی کاربر را دوباره زنده کرده و به هارددیسک سیستم باز می گردانند. از مجموعه اطلاعاتی که مورد اهمیت است و گاها پاک یا فرمت می شود ، تصاویر هستند. تصاویر گاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند وقتی که تصاویر ثبت شده نمایش دهنده خاطرات چندین و چند ساله باشند. به همین دلیل گاهی بازیابی تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از یک نرم افزار که بتواند تضمین دهد که اگر تصویری پاک گردید دوباره قابل بازیابی باشد موردی بسیار مهم است. به طبع نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند قادرند تا همه فایل ها را بازیابی کنند اما نرم افزار Advanced Photo Recovery ابزاریست که قادر است تا تنها تصاویر پاک شده را بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetDataBack FAT/NTFS v4.32 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Undeleter v1.0 - بازیابی مطمئن فایل ها

گاهی وقتی یک فایل تنها یک فایل از سیستم به هر شکلی پاک می شود کاربر را وارد می سازد تا با هر ترفندی که شده آن را بازیابی کند. ممکن است همان فایل به ظاهر ساده حاوی اطلاعات مهمی بوده که کاربر را مجبور به بازیابی می کند. حال انتخاب یک نرم افزار خوب شاید کار سختی باشد چرا که در زمینه بازیابی حداقل می توان 100 عنوان نرم افزار را ذکر کرد که همه قابلیت های منحصر به فردی دارند ولی بعضی ها قدرتمند تر و بعضی ها ضعیف تر عمل می کنند اما در عین حال ممکن است نرم افزاری که ضعیف تر به نظر می رسد بتواند فایل مورد نظر را بازیابی کند در حالی که ابزار قدرتمندتر توانایی این کار را ندارد. Ashampoo Undeleter یکی از ابزارهای ساده و جدیدی است که در این زمینه ارائه شده است. نرم افزاری که به واسطه آن کاربر می تواند اطلاعات پاک شده از حافظه های مختلف را بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Wondershare Photo Recovery v3.0.3 - بازیابی آسان تصاویر

بازیابی تصاویر و نرم افزارهایی که برای این مورد ساخته می شوند امروزه به یکی از رایج ترین دسته ها در نرم افزارهای رایانه ای تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت های رایانه ای در ساخت این گونه نرم افزارها از هم پیشی می گیرند و البته شرکت هایی هم که از قبل نرم افزارهای بازیابی تولید نموده اند سعی می کنند تا با ارائه نسخه ای مختص بازیابی تصاویر به افزایش کاربرانشان کمک کنند. قبلا در آسان دانلود یکی از این گونه نرم افزارها را معرفی کرده ایم و در این مطلب قصد معرفی نرم افزار دیگری را با نام Wondershare Photo Recovery داریم که توانایی بازیابی تصاویر را به صورت کاملا پیشرفته داراست.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود IsoBuster Pro v3.1 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار

در گاهی مواقع به علت استفاده بیش از حد یك سی دی یا دی وی دی برخی از فایلهای آن غیر قابل كپی می باشد و در هنگام كپی كردن در ویندوز با پیغام خطا روبرو میشوید. و در برخی از مواقع به علت قفل گذاری بر روی این گونه دیسكها شما نمی توانید در شرایط عادی كل اطلاعت یا بخشی از آن را بر روی هارد دیسك خود كپی كنید.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 - نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها

بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Professional Recover-Center v2.0 - نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی

ابزارهای مختلفی در زمینه بازیابی فایل های پاک شده وجود دارند اما هریک از آن ها همیشه نمی توانند مورد اعتماد باشند و گاهی لازم است از چند نرم افزار برای یافتن یک فایل استفاده شود به همین دلیل هم هست که سعی ما برای این بوده تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا در ادامه همین هدف نرم افزاری به نام Professional Recover-Center را پیشنهاد می دهیم.

میثم سپاهی بازدید : 17 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود PCRecovery FileRestore Pro v4.1.2 - نرم افزار بازیابی به ساده ترین شکل ممکن

نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional ابزاریست ساده اما کارآمد برای بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی چه خواسته و چه ناخواسته از روی حافظه های مختلف متصل به رایانه پاک می شوند. فایل هایی که گاهی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارند و همین نرم افزار ریکاوری است که می تواند بسیار راهگشا باشد. این ابزار هم با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین سیستم فایل های رایج کار را برای کاربران در این زمینه راحت خواهد کرد ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که دارد از سرعت فوق العاده ای هم در جست و جو و اسکن حافظه ی مورد نظر برای یافتن فایل های پاک شده بهره می برد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Restore My Files Data Recovery v6.01 Final - بازیابی آسان فایل ها

نسخه جدید نرم افزار Restore My Files Data Recovery به تازگی ارائه شده است. ابزاری قدرتمند در جهت بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی از حافظه های مختلف حذف یا فرمت شده اند. نرم افزاری که با سرعت بسیار مناسبش می تواند یک هارددیسک را اسکن کرده و فایل هایی که مدت حتی طولانی است که حذف شده اند را بازیابی کند. موزیک ها ، فیلم ها ، اسناد ، آرشیو های فشرده شده و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک فایل از سیستم حذف شده است به واسطه استفاده از این ابزار قدرتمند قابل بازگردانی خواهد بود.

میثم سپاهی بازدید : 19 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود PC Tools File Recover v9.0.1.221 - نرم افزار بازیابی ساده و آسان فایل ها

بازیابی فایل ها شاید یکی از مهم ترین مواردی باشد که خیال کاربران را از بابت اشتباهات راحت می کند ؛ کاربران با وجود نرم افزارهایی که برای بازیابی ارائه می شوند با خیالی آسوده به کار با رایانه می پردازند و تقریبا مطمئن هستند که اگر فایلی یا حتی درایوی به اشتباه پاک شود می توان آن را با کمی حوصله بازیابی کرد و به همان حالت قبل برگرداند. PC Tools File Recover یکی از کامل ترین نرم افزار هایی است که در این زمینه ارائه شده و با توجه به قابلیت های فراوان می تواند در بازیابی فایل ها کمک زیادی کند. فرقی نمی کند که فایل ها به چه شکلی پاک شده باشند ، پاک کردن معمولی اطلاعات ، فرمت شدن آن ها ، پاک شده و یا از بین بردن به وسیله فایل های مخرب و هر گونه از بین رفتن اطلاعاتی را می توان با این ابزار جبران کرد.

میثم سپاهی بازدید : 14 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetData Recover My Photos Pro v4.2.6.1401 - نرم افزار بازیابی عکس، فیلم و موزیک

حتما پیش آمده که فایلی را پاک نموده اید و خواسته اید با نرم افزارهای بازیابی آن ها را برگردانید و حتما هم نام نرم افزارهای زیادی را شنیده اید. اما شرکتی که یک پیشرو در زمینه بازیابی اطلاعات به شمار می رود شرکتی نیست جز کمپانی نرم افزار Get Data. کمپانی بسیار قدرتمندی که یکی از فعالیت هایش در زمینه ساخت نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است. از حق هم نگذریم محصولات این شرکت هم کارکرد بسیار مناسبی دارند و هم این که بسیار شناخته شده هستند. حتما نام معروفترین محصول این شرکت را که Recover My Files Data Recovery نام دارد را کاربران شنیده اند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود UndeleteMyFiles Pro v3.1 - نرم افزاری ساده اما قدرتمند برای بازیابی اطلاعات

UndeleteMyFiles Pro نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته برای بازیابی فایل های پاک شده به شمار می رود. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با سرعت بالا در اسکن انواع حافظه ها فایل های پاک شده را یافته و برای بازگردانی آن ها اقدام کند. پشتیبانی از اتواع هارد دیسک ها ، حافظه هاش فلش و دیگر انواع حافظه ها یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار کم حجم تنها از دو مرحله کلی برای عمل اسکن و بازیابی بهره می برد و  به همین دلیل است که استفاده از UndeleteMyFiles Pro فوق العاده آسان گردیده  ؛ واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار در کنار وجود Option های مختلف برای انتخاب نوع اسکن حافظه و همچنین یافتن فایل ها با پسوند های مختلف از قابلیت هایی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد.

میثم سپاهی بازدید : 10 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Hetman Uneraser v3.1.0 - نرم افزار بازیابی ساده و آسان فایل ها

نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GRT Recover My File v6.2 - نرم افزاری جدید برای بازیابی فایل ها

حس ما نسبت به معرفی تک تک نرم افزارها این است که این نرم افزار حتما می تواند برای حتی یک کاربر هم که شده مفید واقع شود و به همین دلیل هم هست که سعی می کنیم هرآنچه مفید به ذهنمان می رسد در سایت قرار دهیم. تا به حال حداقل 10 عنوان نرم افزار برای بازیابی فایل ها معرفی کرده ایم و شاید همه کاربران به واسطه همان 10 عنوان هم بتوانند فایل های خود را بازیابی کنند ولی حتی اگر یک کاربر نتوانسته باشد با این 10 عنوان خواسته خود را مرتفع سازد کار ما ناتمام باقی مانده است. به همین جهت در این پست قصد داریم نرم افزاری به نام GRT Recover My File را معرفی کنیم که می تواند در بازیابی فایل ها بسیار مفید واقع شود.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود LeKuSoft Data Recovery v1.0.0.2 - نرم افزاری برای بازیابی فایل ها

نرم افزار LeKuSoft Data Recovery یک ابزار پیشرفته برای بازیابی فایل های از دست رفته است. نرم افزاری کامل که با استفاده از یک سری الگوریتم های خاص اطلاعاتی که به هر دلیل پاک شده اند را جست و جو می کند و با دستور کاربر قادر است تا آن ها را به حالت قبل بازگرداند. این ابزار بسیار سریع که با انواع حافظه ها سازگاری داشته با سرعتی بالا کار جست و جو را انجام می دهد. امکان بازیابی اطلاعاتی که به صورت معمولی پاک شده اند ، قابلیت برگرداندن دیسک های فرمت شده و همچنین سازگاری با تمامی سیستم فایل ها از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در اولین نسخه از نرم افزار LeKuSoft Data Recovery به چشم می خورند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Recuva File Recovery v1.46.919 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

آیا شما هم به طور تصادفی فایل های مهمی را پاک کرده اید؟ یا هنگامی که کامپیوتر شما دچار عیب و نقصی شده فایل ها و اطلاعات مهمی را از دست داده اید؟ شاید شما هم نرم افزارهای ریکاوری زیادی را امتحان کرده اید و جست وجو های فراوانی را برای یافتن برنامه ی که بتواند خواسته های شما را برطرف کند انجام داده اید اما موفق نشده اید و هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند نتایج دلخواه شما را فراهم کنند.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود O&O MediaRecovery v6.0 Build 6315 - نرم افزار بازیابی فایل های چند رسانه ای

احتمالاً بسیاری از شما تصاویری به یاد ماندنی از لحظات زندگی خود دارید که دیگر تکرار نمی شوند و نمی خواهید هرگز این تصاویر را از دست بدهید. گاهی ممکن است بر اثر یک سهل انگاری و یا اشتباه این اطلاعات ارزشمند از حافظه کامپیوتر حذف گردند و هیچ اثری از آنها باقی نماند. O&O MediaRecovery يكي از جديدترين و كامل ترين نرم افزارهائيست كه پس از نصب آن بايد انتظار داشت تا اكثر فايل هاي حذف شما در زمينه صوتي، تصويري و ويدئوها را بازيابي كند. اين نرم افزار كامل و قدرتمند قابليت اسكن سريع سيستم براي فايل هاي حذف شده را دارا بوده و امكان شناسايي آخرين فرمت هاي موجود در اين سه زمينه را به كاربران مي دهد. سازگاري با انواع حافظه ها از مهم ترين خصوصياتي است كه در چنين نرم افزارهايي بايد به آن توجه ويژه اي شود. شناسايي و پشتيباني از حافظه هاي فلشي كه در انواع دوربين هاي ديجيتالي مورد استفاده قرار مي گيرد نقش مهمي را در بازيابي فايل هاي حذف شده ايفا مي كند.

میثم سپاهی بازدید : 14 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود EASEUS Data Recovery Wizard Professional v5.8.5 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

حتما پیش آمده که به اشتباه اطلاعات خود را از روی سیستم پاک کرده و یا این که به طور کامل درایو را فرمت نموده اید. خوب اشتباهات گاهی جبران ناپذیر است. اگر اطلاعات اهمیت زیادی داشته باشند گاهی ضررهای زیادی هم به دنبال دارند. اما آیا راهی وجود ندارد تا جلوی این مشکل را گرفت و یا این که اطلاعات را بتوان بازیابی کرد؟ جالب است بدانید اطلاعات برای مدت زیادی بر روی هارد دیسک باقی می ماند. بعضی ها اعتقاد دارند تنها در شرایطی اطلاعات هارد دیسک از بین می رود که داده های دیگری دقیقا همانجایی که اطلاعات قرارداشته اند را پرکنند.

میثم سپاهی بازدید : 38 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Smart NTFS v4.5 & FAT v4.0 Recovery - نرم افزار بازیابی هوشمند اطلاعات

بازیابی فایل ها امروزه به یکی از رایج ترین کارهایی تبدیل شده است که اکثر کاربران آن را تنها راه برای بازگردانی فایل های خود می دانند که به هر دلیلی ممکن است از روی انواع حافظه ها پاک شده باشد. مطمئنا بازیابی به صورت سخت افزاری بسیار دشوارتر از حالت نرم افزاری آن است و صد البته شاید 99 درصد بازیابی هایی که امروزه بین اکثر کاربران رایج است همان استفاده از نرم افزارها در بازیابی فایل های حذف شده هستند. Smart Data Recovery نام نرم افزاری است که قابلیت بازیابی فایل های حذف شده را به کاربران می دهد. این نرم افزار که در حقیقت به دو صورت NTFS و FAT ارائه می گردد این قابلیت را دارد که در سریعترین زمان ممکن فایل های حذف شده حتی پس از فرمت را هم بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Aidfile Recovery Software v3.6.3.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TotalRecovery Pro v9.1 Build 20130515 - نرم افزار بازیابی و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

TotalRecovery Pro نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود WinMend Data Recovery v1.4.6.0 - نرم افزار بازیابی ساده فایل های حذف شده

نرم افزار WinMend Data Recovery از جمله نرم افزارهای قدرتمندی است که ناشناخته باقی مانده و شاید کاربرانی که از آن به منظور بازیابی اطلاعات از دست رفته به هر نحوی استفاده می کنند حداقل در ایران زیاد نباشد. این نرم افزار بنا نهاده شده بر پایه ویندوز قادر است تا از تمامی سیستم فایل های FAT12/ FAT16/FAT32/NTFS/NTFS5 به طور کامل پشتیبانی نماید. نه تنها به همین موارد ختم نمی شود بلکه نرم افزار مورد بحث قادر است تا علاوه بر پشتیبانی تمامی هارد دیسک ها و پل های ارتباطی آن ها انواع حافظه های قابل حمل ، فلش دیسک ها و ... را به طور کامل پشتیبانی نموده و عمل بازیابی اطلاعات را نیز انجام دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 7,469