loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Folder Lock v7.0.6 - نرم افزار رمزگذاری و قفل فایل ها

برای هر شخص و سیستمی فایلها و اطلاعات محرمانه ای وجود دارد که افراد مایل نیستند هر شخصی بتواند به آنها دسترسی داشته باشد. این اطلاعات می تواند شامل انواع اقسام تصاویر، فیلم ها، فایلهای مهم متنی و نرم افزاری که شما می خواهید به دلایل مختلفی همچون شخصی بودن، محرمانه بودن و یا ممانعت از آلودگی آنها به ویروس ها، باشد. بنابراین وجود نرم افزاری قدرتمند و نفوذ ناپذیر در سیستم عامل ویندوز امری ضروری برای اکثر افراد است.

میثم سپاهی بازدید : 10 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Blumentals Program Protector v4.2 - محدود سازی برای نرم افزارها

یکی از مشکلاتی که می توان به سیستم عامل ویندوز مربوط ساخت عدم توانایی در بستن بخش های مختلف سیستم عامل و نرم افزارهای خاص برای کاربران مختلف است. یعنی برای مثال نمی توان به راحتی دسترسی کاربر را به نرم افزاری خاص محدود کرد به همین دلیل هم هست که شرکت های مختلف نرم افزار با ارائه نرم افزارهای مختلفی همچون Blumentals Program Protector این امکان را فراهم می کنند. با این نرم افزار ساده و کم حجم به راحتی می توان برروی نرم افزارهای مختلف پسورد گذاشت تا کاربر به سادگی نتواند نرم افزار مورد نظر را اجرا نماید. امنیت بالا در مقابل هک پسوردها ، استفاده آسان از نرم افزار ، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز و همچنین نرم افزارهای کاربردی هم از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند.

میثم سپاهی بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Supreme Folder Hider v1.8 - مخفی سازی یا قفل گذاری فولدرها

گاهی ما کاربران مجبوریم برای از دسترس خارج کردن یک سری از فایل ها یا فولدرهای شخصی آن ها را به حالت مخفی درآوریم. در ویندوز چنین گزینه ای گنجانده شده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن فایل های خود را مخفی کنند ؛ این مورد زمانی خوب کار می کند که دیگر کاربران به این بخش ها در ویندوز آشنایی نداشته باشند در غیر این صورت می توانند به راحتی فایل ها را از حالت مخفی خارج کنند. اما نرم افزار Supreme Folder Hider یکی از مفیدترین ابزارها در زمینه مخفی سازی است. این ابزار کارآمد با استفاده از یک سری ترفندها طوری فایل ها را مخفی می کند که به هیچ وجه امکان نمایش آن ها از سوی کاربران دیگر وجود نداشته باشد.

میثم سپاهی بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Folder Guard Pro v9.0.0.1665 - نرم افزار محافظت از فایل ها و فولدرها

Folder Guard یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود كنترل كامل داشته باشید و سطح امنیت هر كدام یك از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب كنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تك تك كاربران قرار دهید.

میثم سپاهی بازدید : 20 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Folder Protect v1.9.4 - نرم افزار حفاظت از فایل ها

برای شما پیش آمده است كه بخواهید رایانه خود را برای تعمیر و یا اینكه برای مدت محدودی به كس دیگری بدهید و نگران اطلاعات مهم و محرمانه خود باشید. و دوست داشتید دیگران به فایلهای خانوادگی و محرمانه و شخصی شما دسترسی نداشته باشد. و شاید در منزل رایانه شما مورد استفاده چند نفر باشد و دوست ندارید دیگران دسترسی به اطلاعات شما داشته باشند. در چنین شرایطی شما به فكر رمزگذاری بر روی اطلاعات شخصی خود می افتید.

میثم سپاهی بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Casit Guard v5.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند.

میثم سپاهی بازدید : 10 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Newsoftwares Copy Protect v1.5.0 - نرم افزار ایمن سازی اطلاعات

همه ما اطلاعاتی داریم که خصوصی هستند و ما نمی خواهیم آن ها در اختیار دیگر افراد قرار گیرد ؛ برای مثال عکس های خانوادگی است ما نمی خواهیم عکس هایی که مربوط به زندگی شخصی ما می شود برای دیگران حتی قابل نمایش باشد چه برسد به این که دیگران آن ها را کپی کنند و یا این که برروی هر گونه حافظه ای ذخیره کنند و شاید هم پرینت بگیرند. این مورد نه تنها در مورد عکس ها بلکه برای دیگر اسناد هم صادق است ؛ در نظر بگیریم مقاله ای را با تلاش فراوان تهیه کرده ایم اما در اثر یک اشتباه کوچک افراد سودجو آن را به نفع خود مورد استفاده قرار می دهند اینجاست که وجود یک نرم افزار امنیتی می تواند فوق العاده کارآمد باشد. Copy Protect نام ابزاریست که توانایی ایمن سازی یک سری اسناد خاص را دارد.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Master Voyager v2.101 - نرم افزار محدود سازی دسترسی ها

گاهی لازم است تا کاربرانی که به یک سیستم رایانه ای دسترسی دارند به صورت محدودتر از آن سیستم بهره بگیرند. مثلا درایوهای نوری یا همان دیسک خوان های نوری برای آن ها بسته باشد و کاربر قادر نباشد از آن ها استفاده کند البته به صورت نرم افزار و نه به صورت سخت افزاری! مثلا در محیط هایی مثل کافی نت ها این مورد شاید بیشتر مورد نیاز باشد به همین دلیل ما ترجیح دادیم تا نرم افزاری هم در این زمینه معرفی کنیم. Master Voyager نرم افزار کاملی است که به واسطه آن می توان انواع دی وی دی رایتر ها یا دیسک خوان های نوری را از دسترس خارج کرد. تنها یک کلیک لازم است تا این کار صورت گیرد و بدون هیچ مشکلی هم می توان تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Hide Folders 2012 v4.0.6.775 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فولدرها

 Hide Folders نرم افزاری فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز های 2000 و xp. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GiliSoft USB Stick Encryption v4.0 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فلش مموری و حافظه های جانبی

یكی از وسایل شخصی كه امروزه اكثر كاربران از آن استفاده می كنند فلش مموری های USB است. این وسیله ابزار مفیدی جهت ذخیره و انتقال اطلاعات به شمار می رود. به همان اندازه كه حمل و جابجایی اطلاعات توسط این وسیله آسان است. دسترسی به اطلاعات آن نیز آسان است و هر فردی می تواند از محتویات آن با خبر شده و از آنها استفاده كند. جهت حفاظت از محتویات این مموری های USB برنامه های مختلفی ارائه شده كه با قرار دادن رمز عبور بر روی آنها از محتویات آن حفاظت كرده و تنها به فردی كه رمز عبور را داشته باشد اجازه دخل و تصرف به اطلاعات داخل فلش مموری را می دهد.

میثم سپاهی بازدید : 10 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Cryptic Disk Pro v3.0.29.569 - نرم افزار محافظت از اطلاعات

Cryptic Disk Pro برنامه اي است براي حفاظت از اطلاعات محرمانه ي شما به وسيله ي كد كردن آن ها با الگوريتم AES 256-bit است كه تنها با يك كليك ميتوانيد اطلاعات را كد و يا از حالت كد در آوريد. (دسترسي به اطلاعات حفاظت شده بدون وارد كردن رمز عبور امكان پذير نميباشد) اگر هكري به هارد ديسك كامپيوتر شما وارد شد ديگر نميتواند از اطلاعات شما استفاده كند. اين برنامه از قابليت چند كاربره نيز پشتيباني ميكند به صورتي كه هر كاربر براي خود رمز عبوري خواهد داشت و اين رمز ها و كاربر ها به وسيله ي مدير سيستم ( ويندوز )انجام مي شود كه هر كاربر ميتواند به اطلاعات خود دستيابي داشته باشد و كاربري نميتواند از اطلاعات ديگر كاربران بدون دانستن رمز عبور استفاده كند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 7,609