loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetGo Download Manager v4.8 - نرم افزار مدیریت قدرتمند دانلودها

همیشه گفته ایم که یکی از مهم ترین اهداف ما این بوده که بتوانیم در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند را معرفی کنیم تا دستان کاربران برای انتخاب مناسب ترین گزینه باز باشد. این امر کمک می کند تا کاربر بسته به زمان، هدف و بسیاری موارد دیگر نرم افزاری را انتخاب کند که بهترین نتیجه را دربرداشته باشد. تا به حال در زمینه مدیریت دانلود و نرم افزارهای Download Manager چندین و چند نرم افزار در آسان دانلود معرفی شده و به طبع در مورد هریک توضیحاتی داده شده است تا هریک از کاربران بسته به نیاز و علاقه مندی خود یکی را انتخاب کنند. این بار هم قصد معرفی نرم افزار مدیریت دانلودی را داریم که در سایت های مشابه کمتر نام آن برده شده و به طور کلی زیاد شناخته شده نیست، اما این نرم افزار که  GetGo Download Manager نام دارد ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد.

میثم سپاهی بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود HiDownload Platinum v7.996 - نرم افزار مدیریت دانلود

HiDownload Platinum نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد!

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MaximumSoft WebCopier Pro v5.4 - دانلود کامل یک وب سایت

شاید شما هم از آن دست کاربرانی باشید که همیشه به اینترنت دسترسی ندارید و یا این که از دسته کاربرانی باشید که از به دلایل مختلف کمتر فرصت می کنید به دنیای مجازی اینترنت سر بزنید، و یا شاید هم از کاربرانی هستید که دوست دارید سایت محبوب خود را همیشه به صورت محلی هم روی سیستم خود قابل دسترس داشته باشید، چاره ی تمامی این موارد استفاده از نرم افزارهایی است که قابلیت دریافت کامل یک وب سایت را با تمامی اجزای آن برای کاربران فراهم می آورند.

میثم سپاهی بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0 - مدیریت دانلودها

یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهای دانلود فایل از اینترنت یا به اصطلاح Download Manager که سال هاست به کاربران کمک می کند تا با سرعت بالاتری از اینترنت فایل های مورد نیاز را دانلود کنند Download Accelerator Plus یا به اختصار DAP نام دارد. نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و سریع که دانلود فایل ها را بسیار آسان می کند و به سبب قابلیت هایی که دارد امروزه میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

میثم سپاهی بازدید : 31 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Orbit Downloader v4.1.1.0 - نرم افزار مدیریت دانلود

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. دانلود کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به دانلود هر چیزی هستید!

میثم سپاهی بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود iDownloader - نرم افزاری جدید برای مدیریت دانلود

نرم افزار مفید و بسیار کارآمد iDownloader را می توان جدیدترین نرم افزاری نامید که در زمینه مدیریت دانلود ارائه شده است. نرم افزاری بسیار ساده اما کامل و غنی که با استفاده از آن می توان از نهایت سرعت دانلود فایل ها در دنیای مجازی اینترنت لذت برد و با قابلیت Stop/Resume فایل ها مدیریت کامل هم برروی آن ها داشت. دانلود همزمان فایل های مختلف ، افزایش امنیت در دانلود فایل ها و خصوصی شدن آن ها در این ابزار جدید و همچنین پنلی جداگانه به منظور دانلود ویدئوها از سرویس های آنلاین نظیر Youtube از جمله قابلیت های اصلی iDownloader محسوب می شوند.

میثم سپاهی بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Conceiva DownloadStudio v7.0.5.0 - دانلود منیجری قدرتمند

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد.

میثم سپاهی بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Download Accelerator Manager v4.5 - دانلود منیجری قدرتمند

با پیشرفت هایی که صورت گرفته و با توجه به این که دانش کاربران روز به روز در حال افزایش است امروزه اکثر کاربرانی که از اینترنت دائمی استفاده می کنند معمولا یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager در اختیار دارند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر افزایش سرعت دانلود فایل ها قابلیت هایی نظیر متوقف کردن و دوباره شروع کردن دانلود یک فایل را هم داشته باشند. البته این موارد جز اصلی ترین گزینه هایی هستند که در اکثر دانلود منیجرها یافت می شوند. Download Accelerator Manage یا به اختصار DAM یکی از جالب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودی است که تا به حال عرضه شده است.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Internet Download Accelerator v5.14 - مدیریت حرفه ای دانلودها

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند مي تواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود مي تواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشدو همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود YouTubeGet v5.9.12 - نرم افزار دانلود و تبدیل ویدئوهای یوتیوب

مطمئنا شما هم با سایت یوتوب (Youtube) مواجه شدید یوتوب سایتی است که ویدئوهای آنلاینی فراوانی را در موضوعات مختلف برای کاربران ارائه می دهد شاید برای شما هم پیش آمده که ویدئوی را برای آموزش های خود یا تحقیقات خود در این سایت یافته اید و خواسته اید که این ویدئو را دانلود کنید اما سایت یوتوب این اجازه را به شما نمی دهد.

میثم سپاهی بازدید : 14 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود InstantGet v2.12 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

گروه پرتوان آسان دانلود همواره سعی کرده است تا در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند و متنوعی را برای کاربران ارائه داده تا شما دوستان عزیز بتوانید بسته به نیاز و سلیقه ی خود آن ها را به راحتی دریافت کرده و استفاده نمایید. اما اکنون قصد داریم تا نرم افزار مفید و جالب دیگری را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا به دانلود فایل های مختلف از اینترنت بپردازید.

میثم سپاهی بازدید : 14 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود FlashGet v3.7.0.1218 - نرم افزار مدیریت دانلود

امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند. دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگرDownload Manager است.

میثم سپاهی بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MetaProducts Mass Downloader v3.8.5.835 - نرم افزار دانلود سریع و آسان فایل ها

امروزه آنقدر سطح دانش اکثریت کاربران بالا رفته است که می توانند پس از مدت کوتاهی کار با دنیای مجازی اینترنت به محیط و نرم افزارهایی که در آن نیاز است پی ببرند. برای مثال همه کاربران می دانند برای جست و جو در اینترنت باید از مرورگر استفاده کنند و تقریبا بیش از نیمی از کاربران هم هستند که می دانند برای دریافت فایل از اینترنت که همان دانلود نام دارد بهتر است تا از نرم افزارهای مدیریت دانلود یا همان Download Manger بهره بگیرند. مهم ترین خصوصیت این نرم افزارها افزایش سرعت دانلود و دادن امکان Resume به دانلود فایل هاست. تعداد این نرم افزارها آنقدر بالاست که بسیاری از کاربران سردرگم می شوند اما می توان گفت که بیشتر آن ها تقریبا در موارد زیادی شبیه به هم عمل می کنند و تنها در مواردی خاص با هم متفاوت هستند. یکی از این نرم افزارها که از اولین نسخه ویندوز یعنی ویندوز 95 تا آخرین نسخه ارائه شده یعنی ویندوز 7 را پشتیبانی می کند MetaProducts Mass Downloader نام دارد.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود VideoCacheView v2.46 - نرم افزار ذخیره ویدئوهای آنلاین

برای ما کاربران که در اینترنت در گشت و گذار هستیم مطمئنا پیش آمده که یک ویدئو آنلاین مورد پسندمان قرار می گیرد که سعی می کنیم آن را دانلود نمائیم اما به دلایل مختلف این امکان وجود نداشته و تنها امکان مشاهده آنلاین آن توسط سرویس دهنده فراهم می شود. سرویس های آنلاین متعددی هستند که تنها اجازه پخش آنلاین به کاربران می دهند و هیچ راهی هم وجود ندارد که بتوان ویدئوهای موجود را دانلود کرد.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Offline Explorer Enterprise v6.6.3970 - مشاهده ی آفلاین صفحات وب

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکسهای Online، انجمن ها و... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود µTorrent v3.3.1 Build 29834 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت

امروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نام µTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید.

میثم سپاهی بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.17 Build 6 Final - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

میثم سپاهی بازدید : 22 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
maxthon [mihandownload].jpg
مرورگر مکستون یکی از بهترین و ساده ترین مرورگرهای حال حاظر دنیا میباشد به طوریکه با چند کلیک ساده تمام آن چیزی که از یک مرورگر واقعی انتظار دارید پیش روی شماست. برنامه نویسان این نرم افزار پایه این نرم افزار را در جهت استفاده روان و ساده کاربران در تمام دنیا قرار داده اند. خاصیتی که امروزه با وجود نرم افزارهای پیچیده و دشوار اهمیت این نرم افزار را چندین برابر میسازد. استفاده از مرورگر مکستون نه تنها کاستی ایجاد نمی کند بلکه با سرعت بسیار بالای خود لذت واقعی وبگردی بدون دردسر را برای کاربران عرضه میکند. یکی از عمده ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای این نرم افزار در بارگزاری بدون دردسر صفحات وب میباشد. نسخه جدید مرورگر مکستون با اصلاحات جدیدی که بر روی آن انجام شده آن را جزو سریع ترین مرورگرهای دنیا قرار میدهد. از بزرگترین خصوصیات این مرورگر ایجاد قسمت ترجمه گر در نسخه جدید این نرم افزار است.مترجم این مرورگر فایل های نوشتاری از بسیاری از زبان های دنیا را قادر است در کسری از ثانیه ترجمه و در اختیار شما قرار دهد.از دیگر خصوصیات بارز این مرورگر امنیت فوق العاده بالای آن در برابر انواع کرم های اینترنتی , ویروسها و برنامه های جاسوسی میباشد. بیش از 1400 پلاگین در این نسخه از مرورگر مکستون استفاده شده است.
میثم سپاهی بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition
بدون شک همه کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی نیاز به نرم افزارهای مخصوص به این امر دارند. کمپانی های مختلف تولید کننده نرم افزار همواره محصولات جدید و نوینی را در این زمینه عرضه می کنند و با تبلیغات بر روی امکانات جدید ، کاربران را برای استفاده از نرم افزار مربوطه ترقیب می کنند. اما تعداد نرم افزارها معمولأ بیشتر از آن است که یک کاربر با امتحان کردن و همه آنها و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند ، بنابراین به توجه به تبلیغات بسنده می کند و با توجه به آنها نرم افزار خود را انتخاب می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل از بهترین نرم افزارهای مربوط به کاربران اینترنت را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارها در چند گروه تقسیم بندی شده اند. به طور مثال گروه مرورگرهای وب ، نرم افزارهای پیام رسان و نرم افزارهای مدیریت دانلود. این نرم افزارها در زمینه کاری خود از جمله بهترین نرم افزارهای موجود به حساب می آیند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
safari51
برای گشت و گذار در اینترنت به یک مروگر سریع و قدرتمند نیاز هست.اما چه مروگر میتواند تمامی خواسته های شما را براورده کند؟شاید در نگاه اول به سه مرورگر فایرفاکس،اپراو اکسپلورر فکر کنید.اما شرکت اپل مرورگری به نام Apple Safari ساخته است.شاید در روزهای اول زیاد در بین نسخه های ویندوز محبوب و قدرتمند نبود، اما هم اکنون با نسخه جدیدی که ارائه داده است میتوانید با خیالت راحت به ان اطمینان کنید.مروگری بسیار سریع و شیک.
Apple Safari - نام سریعترین مروگر جهان از شرکت اپل می باشد.سازندگان آن ادعا کرده اند که این مروگر 60 درصد از فایرفاکس و 3برابر از اپرا پرسرعت تر هست!.این مرورگر در اصل برای سیستم مکینتاش طراح شده بود که بعدا برای ویندوز نیز رو نمایی شد.این مرورگر تمامی ویژگی ها را برای استفاده راحت از اینترنت دارد.
میثم سپاهی بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Waterfox v10.0.2
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم نرم افزار جدیدی را با عنوان Waterfox به شما کاربران محترم معرفی کنیم. در واقع این نرم افزار همان مرورگر معروف فایرفاکس است که شاید اکثر شما از آن استفاده می کنید اما تغییراتی در آن ایجاد شده که سبب افزایش سرعت آن گردیده است. اگر از کاربران این مرورگر باشید حتمآ متوجه این موضوع شده اید که وقتی زمان طولانی را با این نرم افزار کار می کنید و یا سایت های زیادی را به شکل تب در یک پنجره باز می کنید، مرورگر دچار افت سرعت در لود پنجره ها و سایت ها میگردد که با بستن واجرای مجدد نرم افزار این مشکل برطرف می شود که البته مدت زمان این مشکل بسته به سخت افزار سیستم ها متفاوت است. در این نسخه مرورگر فایرفاکس این مشکل برطرف گردیده و با بهینه سازی قسمت های مختلف آن سرعت اجرا و کار با آن افزایش یافته است. همچنین تنها دارنده گان ویندوز های 64 بیتی می توانند از این مرورگر استفاده کنند.
میثم سپاهی بازدید : 34 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Maxthon 3.4.1.600 Beta نرم افزار مرورگر اینترنت
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از بهترین نرم افزار های مرورگر در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. Maxthon مرورگری جدید با ویژگی ها و ظاهری خاص می باشد که از سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب بهره می برد. Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer طراحی شده است و دارای محیط ظاهری انعطاف پذیری است.این مرورگر دارای ویژگی Tabbed Browsing یا مرور همزمان چند صفحه وب در یك پنجره است که به راحتی می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم و در یک پنجره باز کنید.از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به Mouse Gestures یا حرکات بیانگر موس، Super Drag & Drop کشیدن و رها کردن ویژه،سرعت خارق العاده در بارگذاری صفحات وب، Privacy Protection محافظت ازاطلاعات شخصی، Skins تعویض پوسته های مرورگر، حذف تبلیغات اینترنتی و امکان پررنگ کردن کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر اشاره کرد.
میثم سپاهی بازدید : 18 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود BlackHawk Web Browser 2.0.195 مرورگر اینترنتی  شاهین سیاه

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مرورگر اینترنتی جدیدی با عنوان شاهین سیاه را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. BlackHawk Web Browser سرعت و عملکرد بسیار خوبی در بارگذاری صفحات وب دارد.این مرورگر بر اساس هسته ی اصلی مرورگر های محبوب گوگل کروم و فایر فاکس ساخته شده است.طراحان این مرورگر اینترنتی سعی کرده اند ویژگی های اصلی این دو مرورگر یعنی سرعت گوگل کروم و قابلیت های عملی فایرفاکس را با یکدیگر ادغام کنند تا مرورگری قدرتمند حاصل شود. مرور صفحات وب با این مرورگر با امنیت بسیار بالایی صورت می گیرد و نگران امنیت داده های خود نخواهید بود.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود MetaProducts Portable Offline Browser v6.3.3808 نرم افزار دانلود کامل وبسایت ها و مرور آن ها به صورت آفلاین
در بسیاری از مواقع کاربران نمی توانند به صورت آنلاین وبسایت ها را مرور کنند.در این مواقع کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار های دانلود وبسایت ها،وب های مورد نطر را دانلود و به صورت آفلاین در مکان هایی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد مرور کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از برترین نرم افزار های دانلود کامل وبسایت ها در خدمت شما کاربران هستیم. نرم افزار دانلود وبسایت "Portable Offline Browser" محصولی از کمپانی MetaProducts می باشد که به صورت حرفه ای امکان دانلود کامل وبسایت ها را فراهم می کند.با استفاده از این نرم افزار می توانید وبسایت ها را در هارد خود ذخیره کنید و در رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مکینتاش و لینوکس اجرا کنید.توسط این نرم افزار می توانید فایل های صوتی و تصویری موجود در وبسایت ها را با بالاترین کیفیت اجرا نمائید.نرم افزار از تمام پروکس های HTTP, SOCKS4, SOCKS5 پشتیبانی می کند وکاربران می توانند وب سایت ها را با استفاده از مرورگر های موجود در سیستم و یا بوسیله مرورگر داخلی نرم افزار دانلود کنند.
میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Sleipnir 3.5.1 نرم افزار مرورگر اینترنتی
"Sleipnir" مرورگر اینترنتی متن بازی است که سرعت بسیار بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد.این نرم افزار بر اساس هسته ی اصلی مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس طراحی شده است.در پست امروز وبسایت میثم سپاهی،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت tabbed-browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است.این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها حتی ویندوز 98 پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست.مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Apple Safari v5.1.7 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری

مدت زمان زیادی نیست که نسخه جدید از مرورگر Safari‌ عرضه شده است. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 از Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند.

میثم سپاهی بازدید : 27 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Incomedia Website Evolution X5 v9.0 - طراحی سایت در 5 مرحله

امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت.

میثم سپاهی بازدید : 9 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Comodo Dragon v20.1.1 - مرورگری امن و سریع

در کنار مرورگرهای رایجی که امروزه میان کاربران بسیار محبوب هستند و معمولا کاربران برای وبگردی از آن ها بهره می گیرند نرم افزارهایی همچون Comodo Dragon هستند که توانایی وبگردی با سرعت بالا و امنیت فوق العاده را به کاربران می دهند. این مرورگر هم با توجه به این که شاید آنچنان رایج و محبوب نیست اما توانایی وبگردی با نهایت امنیت و سرعت را به کاربران هدیه می دهد. سیستم نو و جدیدی که در موتورهای پردازشی در این ابزار تعبیه شده سبب افزایش امنیت و عدم ازدست رفتن اطلاعات در وبگردی می شود ؛ در حقیقت این مرورگر برپایه گوگل کروم طراحی شده است با این تفاوت که هیچکدام از مشکلات مرورگر معروف گوگل را نداشته و به نوعی تصحیح شده این مرورگر معروف است که با نامی دیگر عرضه شده است.

میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود SlimBrowser v6.01 - مرورگری ساده اما سریع و کارآمد

وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد.

میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Lunascape Browser v6.7.1 - مرورگری سه موتوره

در هر زمینه ای نام های گوناگونی وجود دارند ؛ در زمینه سخت افزار برندهای مختلف ، در زمینه نرم افزار شرکت های نرم افزاری گوناگون که ابزارهای مختلفی تولید می کنند و در هزاران زمینه مختلف که همه به آن واقف هستیم. در زمینه مرورگرهای اینترنتی ده ها مرورگر معروف وجود دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ هرچند مرورگرهای بسیار معروفی هم هستند که کاربران اغلب از آن ها برای وبگردی بهره می گیرند ولی در میان نام های معروف همیشه نرم افزارهایی هم گمنام باقی می مانند. Lunascape یکی از همین مرورگرهاست که گمنام باقی مانده ؛ نرم افزاری بسیار کارآمد و جالب که شاید قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد در کمتر مرورگری بتوان یافت. 

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Waterfox v18.0.1 - فایرفاکس نسخه 64 بیتی

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود.

میثم سپاهی بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Internet Explorer v9.0 / v10 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE10 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Orca Browser v1.2 - تجربه ی مرورگری متفاوت

پس از موفقیت روباه فایرفاکس نوبت به نهنگی رسیده که از تولدش مدت زیادی نمی گذرد. این نهنگ تازه به دنیای اینترنت قدم گذاشته و حالا جزئی از دنیای مرورگرها شده است. اما مطمئنا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این مرورگر خود را در بلندای مرورگر ها خواهد دید. Orca Browser یکی از جدیدترین نرم افزارها در زمینه اینترنت و دنیای مرورگرها می باشد. برای این که توصیف کوتاهی داشته باشیم در نظر بگیرید وقتی مرورگر معروف گوگل ارائه شد تا چه اندازه سرو صدا کرد. همه از محیط کاربری کاملا متفاوت آن نسبت به دیگر رقبا متعجب شدند. اما حالا مرورگر Orca محیطی متفاوت تر از تمامی مرورگرهایی که سراغ داشتیم را داراست.

میثم سپاهی بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Avant Browser 2013 build 21 - نرم افزار مرورگر اینترنت اونت

امروزه با وجود مرورگر های بزرگی چون Mozilla Firefox ،Microsoft Internet Explorer ،Opera و Apple Safari و... شاید کمتر کسی با نام مرورگر Avant Browser آشنایی داشته باشد. این مرورگر با داشتن رابط گرافیکی کاربری مساعد تجربه ای جدید در راندمان و وضوح بالای وبگردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین آپدیت های مکرر آن و پیشرفت روز افزون اعتماد به آن را بهبود می بخشد.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TheWorld Browser v3.5.0.3 - مرورگر ساده و سریع

TheWorld Browser نام مرورگری بسیار سبک است که برپایه IE محصول شرکت مایکروسافت بنا نهاده گردیده و علاوه بر سرعت بالا در بارگزاری و لود صفحات وب از تقریبا تمامی خصوصیات Internet Explorer ارث می برد. این نرم افزار بسیار کم حجم که کمتر از 2 مگابایت حجم دارد محیط کاربری جذاب تری نسبت به IE داشته و علاوه بر این پلاگین ها و پوسته های متعددی را هم پشتیبانی می کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v22.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

میثم سپاهی بازدید : 18 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Opera v15.0.1147.130 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 7,515