loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود SlimBrowser v6.01 - مرورگری ساده اما سریع و کارآمد

وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد.

میثم سپاهی بازدید : 15 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Lunascape Browser v6.7.1 - مرورگری سه موتوره

در هر زمینه ای نام های گوناگونی وجود دارند ؛ در زمینه سخت افزار برندهای مختلف ، در زمینه نرم افزار شرکت های نرم افزاری گوناگون که ابزارهای مختلفی تولید می کنند و در هزاران زمینه مختلف که همه به آن واقف هستیم. در زمینه مرورگرهای اینترنتی ده ها مرورگر معروف وجود دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ هرچند مرورگرهای بسیار معروفی هم هستند که کاربران اغلب از آن ها برای وبگردی بهره می گیرند ولی در میان نام های معروف همیشه نرم افزارهایی هم گمنام باقی می مانند. Lunascape یکی از همین مرورگرهاست که گمنام باقی مانده ؛ نرم افزاری بسیار کارآمد و جالب که شاید قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد در کمتر مرورگری بتوان یافت. 

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Waterfox v18.0.1 - فایرفاکس نسخه 64 بیتی

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود.

میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Internet Explorer v9.0 / v10 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE10 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Orca Browser v1.2 - تجربه ی مرورگری متفاوت

پس از موفقیت روباه فایرفاکس نوبت به نهنگی رسیده که از تولدش مدت زیادی نمی گذرد. این نهنگ تازه به دنیای اینترنت قدم گذاشته و حالا جزئی از دنیای مرورگرها شده است. اما مطمئنا مدت زیادی طول نخواهد کشید که این مرورگر خود را در بلندای مرورگر ها خواهد دید. Orca Browser یکی از جدیدترین نرم افزارها در زمینه اینترنت و دنیای مرورگرها می باشد. برای این که توصیف کوتاهی داشته باشیم در نظر بگیرید وقتی مرورگر معروف گوگل ارائه شد تا چه اندازه سرو صدا کرد. همه از محیط کاربری کاملا متفاوت آن نسبت به دیگر رقبا متعجب شدند. اما حالا مرورگر Orca محیطی متفاوت تر از تمامی مرورگرهایی که سراغ داشتیم را داراست.

میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Avant Browser 2013 build 21 - نرم افزار مرورگر اینترنت اونت

امروزه با وجود مرورگر های بزرگی چون Mozilla Firefox ،Microsoft Internet Explorer ،Opera و Apple Safari و... شاید کمتر کسی با نام مرورگر Avant Browser آشنایی داشته باشد. این مرورگر با داشتن رابط گرافیکی کاربری مساعد تجربه ای جدید در راندمان و وضوح بالای وبگردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین آپدیت های مکرر آن و پیشرفت روز افزون اعتماد به آن را بهبود می بخشد.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TheWorld Browser v3.5.0.3 - مرورگر ساده و سریع

TheWorld Browser نام مرورگری بسیار سبک است که برپایه IE محصول شرکت مایکروسافت بنا نهاده گردیده و علاوه بر سرعت بالا در بارگزاری و لود صفحات وب از تقریبا تمامی خصوصیات Internet Explorer ارث می برد. این نرم افزار بسیار کم حجم که کمتر از 2 مگابایت حجم دارد محیط کاربری جذاب تری نسبت به IE داشته و علاوه بر این پلاگین ها و پوسته های متعددی را هم پشتیبانی می کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v22.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

میثم سپاهی بازدید : 19 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Opera v15.0.1147.130 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v28.0.1500.71 / Chromium v30.0.1560.0 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 7,700