loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 15 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

خوشحالیم جز اولین سایت هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که شب گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. دوستانی که در حال دانلود ویرایش N بوده اند تا 10 روز آینده لینک های آن باقی خواهد ماند.
بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی ویندوز 8 انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.
دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و شما میتوانید به صورت 30 روزه از آن استفاده کنید. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم ویندوز 8 می توانید آن را از آسان دانلود دریافت کنید! نسخه Windows 8 Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در اینجا می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

میثم سپاهی بازدید : 22 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 و ویندوز 8.1 - فعال سازی خودکار و رفع محدودیت زمانی آفیس و ویندوز

کرک Microsoft Toolkit v2.4.4 به پست اضافه شد!
همانگونه که میدانیم پس از ویندوز یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزار کار در رایانه ها بسته ی نرم افزار Microsoft Office می باشد. که پس از نصب آن بر روی ویندوز برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای نرم افزار و رفع محدودیت زمانی می بایستی آن را خریداری کرده و یا اینکه نرم افزار را به اصطلاح کرک نمایید. تا بتوانید از تمامی امکانات بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید. نرم افزار قدرتمند KMSnano که با نصب آن شما میتوانید به آسانی و به صورت اتوماتیک علاوه بر فعال سازی آفیس 2013 نسخه های RTM و Volume ویندوزهای Windows 7/8 Pro/Enter/N/VL را فعال سازی نمایید.

میثم سپاهی بازدید : 30 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Secure My Files v2.0.2 - تجربه ای جدید در برقراری امنیت

استفاده از رایانه ها همانطور که می تواند بسیار مفید باشد در مقابل می تواند بعضی اوقات ضرر هم برساند. وقتی ما از رایانه برای نگه داری اطلاعات شخصی و اسناد مهم استفاده می کنیم یعنی رایانه یک سیستم مفید برای نگه داری اطلاعات است اما وقتی اطلاعات مهم از بین می رود و یا به وسیله اشخاص دیگر ربوده می شود رایانه می تواند کمی هم مضر باشد ؛ پس بالا بردن امنیت در استفاده از رایانه ها یکی از مواردی بسیار کلیدی است. Secure My Files ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه امنیت اطلاعات به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود تا تمامی بخش های سیستم از جمله پورت های USB ، اجرای نرم افزارهای خاص ، مرور فولدرها و ... را محدود سازد.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Master Voyager v2.101 - نرم افزار محدود سازی دسترسی ها

گاهی لازم است تا کاربرانی که به یک سیستم رایانه ای دسترسی دارند به صورت محدودتر از آن سیستم بهره بگیرند. مثلا درایوهای نوری یا همان دیسک خوان های نوری برای آن ها بسته باشد و کاربر قادر نباشد از آن ها استفاده کند البته به صورت نرم افزار و نه به صورت سخت افزاری! مثلا در محیط هایی مثل کافی نت ها این مورد شاید بیشتر مورد نیاز باشد به همین دلیل ما ترجیح دادیم تا نرم افزاری هم در این زمینه معرفی کنیم. Master Voyager نرم افزار کاملی است که به واسطه آن می توان انواع دی وی دی رایتر ها یا دیسک خوان های نوری را از دسترس خارج کرد. تنها یک کلیک لازم است تا این کار صورت گیرد و بدون هیچ مشکلی هم می توان تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.

میثم سپاهی بازدید : 12 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Hide Folders 2012 v4.0.6.775 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فولدرها

 Hide Folders نرم افزاری فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز های 2000 و xp. به طور حتم شما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه ی خود دارید که از دسترسی دیگران به آن نگران هستید و نمی خواهید به هیچ وجه اطلاعات شما فاش شود. دیگر نگران این مسئله نباشید. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Newsoftwares Copy Protect v1.5.0 - نرم افزار ایمن سازی اطلاعات

همه ما اطلاعاتی داریم که خصوصی هستند و ما نمی خواهیم آن ها در اختیار دیگر افراد قرار گیرد ؛ برای مثال عکس های خانوادگی است ما نمی خواهیم عکس هایی که مربوط به زندگی شخصی ما می شود برای دیگران حتی قابل نمایش باشد چه برسد به این که دیگران آن ها را کپی کنند و یا این که برروی هر گونه حافظه ای ذخیره کنند و شاید هم پرینت بگیرند. این مورد نه تنها در مورد عکس ها بلکه برای دیگر اسناد هم صادق است ؛ در نظر بگیریم مقاله ای را با تلاش فراوان تهیه کرده ایم اما در اثر یک اشتباه کوچک افراد سودجو آن را به نفع خود مورد استفاده قرار می دهند اینجاست که وجود یک نرم افزار امنیتی می تواند فوق العاده کارآمد باشد. Copy Protect نام ابزاریست که توانایی ایمن سازی یک سری اسناد خاص را دارد.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GiliSoft USB Stick Encryption v4.0 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فلش مموری و حافظه های جانبی

یكی از وسایل شخصی كه امروزه اكثر كاربران از آن استفاده می كنند فلش مموری های USB است. این وسیله ابزار مفیدی جهت ذخیره و انتقال اطلاعات به شمار می رود. به همان اندازه كه حمل و جابجایی اطلاعات توسط این وسیله آسان است. دسترسی به اطلاعات آن نیز آسان است و هر فردی می تواند از محتویات آن با خبر شده و از آنها استفاده كند. جهت حفاظت از محتویات این مموری های USB برنامه های مختلفی ارائه شده كه با قرار دادن رمز عبور بر روی آنها از محتویات آن حفاظت كرده و تنها به فردی كه رمز عبور را داشته باشد اجازه دخل و تصرف به اطلاعات داخل فلش مموری را می دهد.

میثم سپاهی بازدید : 14 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Cryptic Disk Pro v3.0.29.569 - نرم افزار محافظت از اطلاعات

Cryptic Disk Pro برنامه اي است براي حفاظت از اطلاعات محرمانه ي شما به وسيله ي كد كردن آن ها با الگوريتم AES 256-bit است كه تنها با يك كليك ميتوانيد اطلاعات را كد و يا از حالت كد در آوريد. (دسترسي به اطلاعات حفاظت شده بدون وارد كردن رمز عبور امكان پذير نميباشد) اگر هكري به هارد ديسك كامپيوتر شما وارد شد ديگر نميتواند از اطلاعات شما استفاده كند. اين برنامه از قابليت چند كاربره نيز پشتيباني ميكند به صورتي كه هر كاربر براي خود رمز عبوري خواهد داشت و اين رمز ها و كاربر ها به وسيله ي مدير سيستم ( ويندوز )انجام مي شود كه هر كاربر ميتواند به اطلاعات خود دستيابي داشته باشد و كاربري نميتواند از اطلاعات ديگر كاربران بدون دانستن رمز عبور استفاده كند.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MohsenSoftware Faktor v2.5 - ساخت فاکتور خرید

استفاده از فاکتور خرید امروزه تقریبا در تمامی شغل ها رواج دارد و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده اند از فاکتور استفاده می کنند و حالا مثل زمان قدیم فاکتورها معمولا دست نویس نیستند و فاکتورهای چاپی جای آن را گرفته است. فاکتورهایی که بعضی از آن ها توسط نرم افزارهای حسابداری تولید می شوند و کار را هم فوق العاده ساده می نمایند. اما هدف ما از این توضیحات معرفی نرم افزاری کارآمد و مفیدی است که صاحبان فروشگاه ها می توانند محصولات خود را به همراه یک فاکتور زیبا و شکیل ارائه دهند. این نرم افزار که کاملا ایرانی و البته رایگان هم می باشد MohsenSoftware Faktor نام دارد و البته همانطور هم که از نامش پیداست محصول شرکت نرم افزار محسن سافت می باشد. این نرم افزار ساده که محیط جالب و کاربرد پسندی هم دارد قابلیت های ساده اما مفیدی دارد که تقریبا همه مشاغل می توانند از آن به عنوان ارائه فاکتور بهره بگیرند.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 7,476