loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 214 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود رایگان تقویم الكترونیكی اشانتیون طرفه نگار سال 1391

شركت طرفه نگار از سال 1376 با تكيه برتجارب و توان فني مهندسي و تخصصي پرسنل آفريننده آن با سرمايه جزيي تاسيس گرديد كه با مشاركت كارشناسان نرم افزار مالي و هوشياري از دگرگوني جهاني ويندوز 32 بيتي در گام نخست  اقدام به توليد اولين نرم افزار مالي تحت ويندوز در ايران نمود.

میثم سپاهی بازدید : 11 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Parsi ra pas bedarim v3.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه ویندوز

گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان در سال 1389 کار خود را در زمینه فرهنگی آغاز کرد. نخستین نرم افزاری که پرده برداری شد نرم افزار پارسی را پاس بداریم بود. بسته فرهنگی و نرم افزاری این گروه برای نگهداری و پرورش فرهنگ ایرانزمین فراهم گشته و این گروه هرگز دربرابر بهره گیری نادرست از این بسته نرم افزاری پاسخگو نخواهد بود.

میثم سپاهی بازدید : 11 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود الرحمن Al Rahman v3.0 - نرم افزار جامع قرآن کریم

نرم افزار الرحمن محصولی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها كه شامل ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری آزمون تستس در 2 سطح، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امكان جست‌وجو و چاپ» اشاره كرد.

میثم سپاهی بازدید : 12 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Besharat Quran v1.1 - نرم افزار قرآنی بشارت

علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویكرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است. نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با كاربری بسیار ساده و امكان استفاده همگانی توسط شركت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویكرد، بخش مربوط به كاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیكی زیبا، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و... برجسته گردیده است.

میثم سپاهی بازدید : 12 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محیط ویندوز 8

سرانجام بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی، ویستا و سون كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 8 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید.

میثم سپاهی بازدید : 19 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Casit Guard v5.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند.

میثم سپاهی بازدید : 17 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود SunCalendar v7.0 - نرم افزار تقویم خورشیدی

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی ( نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد ) دارد. تقویم خورشیدی نسخه ۷ با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده

میثم سپاهی بازدید : 197 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود OriFun Lite v1.0 - نرم افزار آموزش ساخت اوریگامی های زیبا و متنوع

اوریگامی (اریگامی) چیست؟ اوری به معنی با اندیشه تا زدن و گامی به معنی کاغذ است که ترکیب آن ها با یکدیگر کلمه ی اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا زدن کاغذ یا صفحاتی از جنس پلاستیک، فلز و مواد دیگر برای خلق شکل های مختلف بسیاری می باشد که این شکل ها می توانند تعداد زیادی از حیوانات، پرندگان، ماهی ها، وسایل بازی، وسایل دکوری، شکل های هندسی و اشکالی در ارتباط با گرافیک، معماری، صنعت و ... باشند.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 7,547