loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 9 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود WinTools.net v13.0.1 Premium - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی ویندوز

بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد.

میثم سپاهی بازدید : 13 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Fresh RAM v5.0 - نرم افزار بهینه سازی حافظه رم

همانطور که می دانیم حافظه RAM یکی از اجزای اصلی سیستم رایانه ای است که عدم وجود آن برابر با عدم اجرای یک سیستم رایانه ای است، RAM نوعی از حافظه است که برای اجرای هرنوع نرم افزار ، بازی و یا سیستم عامل به آن احتیاج داشته و نیز افزایش حافظه RAM در بیشتر مواقع باعث افزیش سرعت دسترسی به فایل ها و به طور کلی افزایش سرعت سیستم می گردد ، چون سرعت دسترسی افزایش می یابد.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Core Tuner v2.01 - نرم افزار مدیریت پردازش ها در CPU

چند سالی است که شرکت های سازنده پردازنده ها، نظیر Intel و AMD نسلی جدید از پردازنده ها را عرضه نموده اند که به Multi Core یا چند هسته ای موسوم هستند. این CPU ها که قدرت پردازشی فوق العاده بالایی نیز دارند و البته امروزه  به تعداد هسته های آن ها هم اضافه می شود به طوری که تا با امروز پردازنده های 6 تا 8 هسته ای هم ساخته شده است. سیستم عامل ویندوز نمی تواند به طور کامل یک پردازنده چند هسته ای یا به عبارت دیگر چند پردازنده مجتمع در یک CPU را مدیریت نماید و به این ترتیب نمی توان بهترین کارآیی را از پردازنده چند هسته ای گرفت. Ashampoo Core Tuner نام نرم افزاری است که قدرت واقعی یک پردازنده چند هسته ای را به نمایش در خواهد آورد.

میثم سپاهی بازدید : 29 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Dream Aquarium Screensaver v1.1770 - اسکرین سیور آکواریوم رویایی

همه ما می دانیم که تماشای ماهی ها چقدر می تواند در آرامش بخشیدن به انسان ها کمک کند. همه ما دوست داریم زیباترین ماهی ها را با زیباترین آکواریوم در محله زندگی خود داشته باشیم و از تماشای رقص آن ها در آب لذت ببریم. اما خوب به دلایل مختلف این امکان شاید وجود نداشته باشد. خوب چاره ای دیگر ما پیش روی شما قرار می دهیم. با دانلود یک محافظ صفحه نمایش با یک تیر چند نشان را بزنید. از تماشای ماهی های زیبا در آکواریوم مانیتور خود لذت ببرید و از سوختن پیکسل های مانیتور خود جلوگیری کنید.

میثم سپاهی بازدید : 19 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه 888 گجت برای ویندوز XP ، ویستا و 7

یکی از امکاناتی که پس از ارائه ویندوز ویستا به کاربران هدیه داده شد تولباری بود که در گوشه ای از صفحه دسکتاپ قرار گرفت و انواعی از Gadget ها در خود جای داد تا کاربران بتوانند با توجه به خواسته های خود به بسیاری از گزینه ها در ویندوز و نرم افزارها سریعتر دسترسی پیدا کنند. این گجت ها علاوه بر این که جنبه ی کاربردی داشتند و البته دارند در زیبایی ویندوز هم نقش موثری را ایفا می کنند.

میثم سپاهی بازدید : 28 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود 8StartButton v2.0.1 - نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز 8

8StartButton نرم افزاری جهت افزودن منوی استارت به ویندوز 8 می باشد. اگر شما هم مانند بسیار از افراد از ویندوز 8 استفاده می نمایید یقینا به اینکه نکته پی برده اید که ویندوز 8 بسیاری از میانبر ها و منو های ویندوز 7 را دارا نمی باشد و یکی از این منوها که در ویندوز 8 موجود نمی باشد منوی استارت می باشد که شامل نرم افزار های نصب شده و ابزار های سیستمی می باشد که دسترسی به تمام نقاط ویندوز را آسان می نماید و اما شما توسط این نرم افزار می توانید به سادگی این منوی کاربردی را به ویندوز 8 خود اضافه نمایید.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver - اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز

Caribbean Islands 3D Screensaver نام اسکرین سیور فوق العاده جالب و جذابی است که یک محیط طبیعی زیبا و سرشار از رنگ های شاد درهم ریخته را به تصویر می کشد. دریاچه ای کوچک با انواع ماهی ها و آب زلال و شفاف که در آن ماهی های رنگارنگ و انواع گیاهان و جلبک ها دیده می شوند. در کنار این دریاچه کوچک کلبه هایی ساده هم شکل گرفته که به زیبایی این اسکرین سیور کمک زیادی می کند.

میثم سپاهی بازدید : 38 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ghasedak v1.0 - سیستم عامل بومی و چند منظوره قاصدک

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل لینوکس است که برای سازمان های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم افزار های اداری و دفتری، نرم افزار های فنی و مهندسی، مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی، توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد. قاصدک سیستم عاملی است که در عین توانایی برطرف کردن نیاز اقشار مختلف کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی برخوردار بوده، مدیریت آن آسان و در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار های مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار قرار میدهد.

میثم سپاهی بازدید : 11 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 AIO 18in1 x86/x64 Integrated May 2013 - ویندوز 8، همراه با جدیدترین آپدیت ها

نسخه ارائه شده برای دانلود دربردارنده 18 نسخه مختلف ویندوز 8 به همراه تمامی آپدیت های ارائه شده توسط مایکروسافت تا ماه مه 2013 می باشد.
مایکروسافت ویندوزی آماده کرده که واسط گرافیکی بهتری نسبت به ویندوز 7 دارد و از سویی هم بواسطه بهینه سازی های انجام شده سرعت و کارآیی آن افزایش یافته در حالی که انبوهی از قابلیت های جدید و نو در آن استفاده شده است. طراحی واسط گرافیکی به نوعی بوده که بتوان علاوه بر کامپیوترهای شخصی ، برروی انواع تبلت ها هم نصب و اجرا شود و با معرفی تبلت مایکروسافت مطمئنا باید منتظر دنیای جدیدی از سیستم های رایانه ای باشیم.

میثم سپاهی بازدید : 83 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated May 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز اکس‌ پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌ تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 7,713