loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo GetBack Photo v1.0.1 - بازیابی آسان تصاویر

برای هرفایلی از جمله عکس ها ممکن است اتفاقی رخ دهد که باعث حذف و پاک شدن آن از روی حافظه های مختلف شود. تصور این که خاطراتی که به صورت مصور تهیه شده اند به ناگاه از بین رود بسیار سخت است ؛ خاطراتی که ممکن است شکل دادن آن ها کاری دشوار و شاید هم نشدنی باشد. خاطره یک جشن تولد یا یک جشن عروسی یا خاطراتی که در طول یک سفر به صورت عکس آماده شده اند. نرم افزار Ashampoo GetBack Photo چاره بسیاری از این مشکلات است. این ابزار به پشتیبانی از انواع حافظه ها از جمله حافظه های فلشی که در دوربین های عکاسی یا فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد کار بازیابی تصاویر را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. با سرعت بسیار مناسب و امنیت بالایی که این ابزار دارد کافیست حافظه مورد نظر انتخاب شده و مدت زمانی کوتاه صرف شود تا نتیجه به صورت عکس هایی بازیابی شده حاصل گردد.

میثم سپاهی بازدید : 37 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MultiStage Recovery v4.11 - نرم افزار بازيابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات از دست رفته همیشه موضوعی بوده که کاربران به دنبال چاره برای آن می گردند. نرم افزارهای مختلف از بازیابی اطلاعات هارد تا MP3 پلیر ساخته شده اند. بازیابی اطلاعات توسط برنامه ها همیشه چاره ساز نخواهد بود و در خیلی از موارد نرم افزارها قادر به بازیابی اطلاعات نیستند اما به هرحال در برخی موارد هم بدرد می خورند برنامه ای کاملا حرفه ای برای بازگردانی اطلاعات میاشد.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود  Phoenix Photo Recovery v4.0 - نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده

امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه ی ریکاوری فایل ها روانه ی بازار شده اند که کاربران بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف می سازند اما شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فقط تصاویر و عکس های خود را بازیابی نماييد و برای این کار از ریکاوری های بسیاری نیز استفاده کرده اید ولی نتوانسته اید تصاویر مورد نظر خود را بازگردانی نماييد

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ParetoLogic Data Recovery Pro v1.1 - بازیابی با ابزاری نوین

عکس ها امروزه زنده کننده خاطرات گذشته هستند و از آن ها استفاده های زیادی می شوند و با توجه به این که حالا از حالت چاپی تقریبا به صورت دیجیتالی درآمده اند در قالب آلبوم های دیجیتالی نگهداری می شوند اما گاهی یک اشتباه می تواند همه خاطرات را پاک کند به همین دلیل هم هست که نرم افزارهای بازیابی در این زمینه می توانند فوق العاده مفید و کارآمد باشند. ParetoLogic Data Recovery Pro یکی از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است که به صورت تخصصی بازیابی تصاویر را امکان پذیر می سازد. این ابزار ساده و کم حجم که سرعت بالایی در اسکن و بازیابی اطلاعات دارد اکثر فرمت های رایج را پشتیبانی کرده و قادر به بازیابی آن ها می باشد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود AnyReader v3.10.1034 - نرم افزار کپی و بازیافت اطلاعات آسیب دیده

با گسترش تولید دیسک و بالا رفتن حجم اطلاعات تعداد دیسک های موردنیاز و نیز حجم اطلاعات لازم برای هرکس تا حد زیادی بالا رفته و همین مساله باعث شده تا موارد مختلفی در ایجاد اشکال در اطلاعت دخیل باشند. برای اینکه بتوان اطلاعات را بازگردانی کرد روش ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که نام یکی ازآنها AnyReder  میباشد. Any reader نام نرم افزاریست که برای کپی کردن فایل های اسیب دیده و دارای مشکل از روی درایو یا دیسک و یا شبکه های مرتبط و یا تبدیل فایل های آسیب دیده به فایل های بی مشکل به کار میرود.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ontrack EasyRecovery Pro v10.0.2.3 - نرم افزار بازیابی آسان فایل ها

نرم افزارهای زیادی در زمینه بازیابی اطلاعات تا به حال در آسان دانلود قرار داده شده اند که هریک قابلیت هایی داشته اند و بعضی ها قوی و بعضی ساده تر عمل می کنند. Ontrack EasyRecovery Professional نام نرم افزاری فوق العاده ساده است که قابلیت های متعددی را در زمینه بازیابی فایل های حذف شده به کاربران ارائه می دهد. بازیابی سریع و کامل فایل های حذف شده به هر دلیلی مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار ساده اما کامل دیده می شوند. اما یکی از قابلیت های حائظ اهمیت این ابزار استفاده بسیار ساده و آسان از نرم افزار است که برای مبتدی ترین کاربران هم به سادگی قابل استفاده است.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Photo Recover-Center v2.4.2197 - بازیابی آسان تصاویر

نرم افزار Photo Recover-Center یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازیابی تصاویر حذف شده از انواع حافظه هاست که با دارا بودن قابلیت های فراوان و پشتیبانی از انواع فرمت ها خیال کاربران را برای بازیابی تصاویر حذف شده تا حدود زیادی راحت می کند. این ابزار کم حجم و سبک که از یک واسط کاربری ساده هم بهره می برد با انواع حافظه ها که دیسک های سخت ، دیسک های نرم ، انواع حافظه های فلش و ... نیز می شود سازگاری دارد. سرعت بالا در اسکن و بازیابی تصاویر با کیفیت و سنگین هم از نکات دیگر استفاده از این ابزار به شمار می رود.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Active@ File Recovery v9.5.0.0 - بازیابی مطمئن فایل ها

بازیابی فایل ها همیشه یکی از نکات کلیدی برای کاربران سیستم های رایانه ای است. همیشه اشتباهات بخشی از کار است و مطمئنا این مشکلات برای بیشتر ما کاربران رخ خواهد داد. وقتی ما مطمئن باشیم که همیشه نرم افزارهایی هستند که می توان به آن ها دل بست تا اگر فایلی به اشتباه پاک شد بتوان آن را بازیابی نمود کار با رایانه ها به طبع آسان تر و البته مطمئن تر خواهد شد. Active@ File Recovery یکی از همین مطمئن ترین نرم افزارهاست ؛ ابزاری ساده اما قدرتمند که با پشتیبانی از سیستم فایل های مختلف و انواع هارددیسک ها و با سرعت بسیار مناسب قادر است تا بخش های مختلف یک حافظه را اسکن و اگر فایلی از قبل پاک شده است بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود O&O DiskRecovery v7.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

اشتباهات در کار با رایانه ممکن است برای هرفرد و کاربری اتفاق افتد و به هیچ وجه هم مختص کاربران مبتدی نمی شود بلکه گاهی پیش می آید که یک کاربر حرفه ای هم اشتباهاتی را انجام دهد که جبران آن به مراتب سخت تر از اشتباهات یک کاربر معمولی باشد. یکی از مواردی که می تواند مربوط به این موضوع شود حذف فایل ها است که به هردلیلی ممکن است پیش آید. بعضی اوقات چون فایل مربوط اهمیت زیادی ندارد برای کاربر مهم نیست که فایل سهوا پاک شده است ولی پیش می آید که فایلی پاک می شود اما آنقدر اهمیت دارد که کاربر بخواهد برای بازگردانی آن کارهای متعددی را انجام دهد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetData Recover My Files Pro v5.1.0 - نهایت قدرت در بازیابی

سال های زیادی نیست که بحث بازگردانی اطلاعات از روی هارد دیسک ها مطرح شده و نرم افزارهای متعددی هم ارائه شده اند تا کابران را قادر سازند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. نرم افزارهایی که قادرند تا با جست و جو در هارد دیسک و با استفاده از متدهای خاصی که در زمان ساخت در آن ها تعریف شده فایل های پاک شده را پیدا کرده و کار بازیابی را انجام دهند ؛ پیشرفت این نرم افزارها آنقدر سریع بوده که امروزه تقریبا هیچ نوع حافظه ای نیست که نتوان کار بازیابی را برروی آن ها انجام داد. بی شک در میان نرم افزارهای متعددی که تا کنون ارائه شده اند و تعداد آن ها هم بسیار زیاد است نرم افزاری به نام Recover My Files که یکی از محصولات قدرتمند شرکت GetData به شمار می رود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مطرح سازد. این نرم افزار آنقدر قدرت دارد که با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین تقریبا تمامی فرمت های موجود در دنیا کار بازیابی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 7,463