loading...
بهترین جدیدترین نرم افزارهاوبازی ها به صورت رایگان
میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Deleted File Recovery v2.0.1 - نرم افزاری جدید برای بازیابی

بازیابی فایل ها آنقدر مهم و با اهمیت هست که ما با معرفی چندین عنوان نرم افزاری ریکاوری باز هم در فکر این باشیم تا ابزارهای جدید را به شما کاربران معرفی کنیم تا بتوانید با آن ها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید. Deleted File Recovery یکی از ساده ترین و جالب ترین ابزارهایی است که در زمینه بازیابی فایل های حذف شده ارائه شده است. نرم افزاری کارآمد که با قابلیت های مهم و کلیدی و همچنین اسکن سریع حافظه های انتخاب شده از سوی کاربر بازگردانی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد.

میثم سپاهی بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Advanced Photo Recovery v3.0 - نرم افزار بازیابی تصاویر

امروزه اکثر کاربران با نرم افزارهای بازیابی اطلاعات آشنایی دارند. نرم افزارهایی که با استفاده از یک سری کارها اطلاعات پاک و یا حتی فرمت شده از سوی کاربر را دوباره زنده کرده و به هارددیسک سیستم باز می گردانند. از مجموعه اطلاعاتی که مورد اهمیت است و گاها پاک یا فرمت می شود ، تصاویر هستند. تصاویر گاهی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند وقتی که تصاویر ثبت شده نمایش دهنده خاطرات چندین و چند ساله باشند. به همین دلیل گاهی بازیابی تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارد ، استفاده از یک نرم افزار که بتواند تضمین دهد که اگر تصویری پاک گردید دوباره قابل بازیابی باشد موردی بسیار مهم است. به طبع نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند قادرند تا همه فایل ها را بازیابی کنند اما نرم افزار Advanced Photo Recovery ابزاریست که قادر است تا تنها تصاویر پاک شده را بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GetDataBack FAT/NTFS v4.32 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Undeleter v1.0 - بازیابی مطمئن فایل ها

گاهی وقتی یک فایل تنها یک فایل از سیستم به هر شکلی پاک می شود کاربر را وارد می سازد تا با هر ترفندی که شده آن را بازیابی کند. ممکن است همان فایل به ظاهر ساده حاوی اطلاعات مهمی بوده که کاربر را مجبور به بازیابی می کند. حال انتخاب یک نرم افزار خوب شاید کار سختی باشد چرا که در زمینه بازیابی حداقل می توان 100 عنوان نرم افزار را ذکر کرد که همه قابلیت های منحصر به فردی دارند ولی بعضی ها قدرتمند تر و بعضی ها ضعیف تر عمل می کنند اما در عین حال ممکن است نرم افزاری که ضعیف تر به نظر می رسد بتواند فایل مورد نظر را بازیابی کند در حالی که ابزار قدرتمندتر توانایی این کار را ندارد. Ashampoo Undeleter یکی از ابزارهای ساده و جدیدی است که در این زمینه ارائه شده است. نرم افزاری که به واسطه آن کاربر می تواند اطلاعات پاک شده از حافظه های مختلف را بازیابی کند.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Wondershare Photo Recovery v3.0.3 - بازیابی آسان تصاویر

بازیابی تصاویر و نرم افزارهایی که برای این مورد ساخته می شوند امروزه به یکی از رایج ترین دسته ها در نرم افزارهای رایانه ای تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت های رایانه ای در ساخت این گونه نرم افزارها از هم پیشی می گیرند و البته شرکت هایی هم که از قبل نرم افزارهای بازیابی تولید نموده اند سعی می کنند تا با ارائه نسخه ای مختص بازیابی تصاویر به افزایش کاربرانشان کمک کنند. قبلا در آسان دانلود یکی از این گونه نرم افزارها را معرفی کرده ایم و در این مطلب قصد معرفی نرم افزار دیگری را با نام Wondershare Photo Recovery داریم که توانایی بازیابی تصاویر را به صورت کاملا پیشرفته داراست.

میثم سپاهی بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود IsoBuster Pro v3.1 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار

در گاهی مواقع به علت استفاده بیش از حد یك سی دی یا دی وی دی برخی از فایلهای آن غیر قابل كپی می باشد و در هنگام كپی كردن در ویندوز با پیغام خطا روبرو میشوید. و در برخی از مواقع به علت قفل گذاری بر روی این گونه دیسكها شما نمی توانید در شرایط عادی كل اطلاعت یا بخشی از آن را بر روی هارد دیسك خود كپی كنید.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 - نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها

بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.

میثم سپاهی بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Professional Recover-Center v2.0 - نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی

ابزارهای مختلفی در زمینه بازیابی فایل های پاک شده وجود دارند اما هریک از آن ها همیشه نمی توانند مورد اعتماد باشند و گاهی لازم است از چند نرم افزار برای یافتن یک فایل استفاده شود به همین دلیل هم هست که سعی ما برای این بوده تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا در ادامه همین هدف نرم افزاری به نام Professional Recover-Center را پیشنهاد می دهیم.

میثم سپاهی بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود PCRecovery FileRestore Pro v4.1.2 - نرم افزار بازیابی به ساده ترین شکل ممکن

نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional ابزاریست ساده اما کارآمد برای بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی چه خواسته و چه ناخواسته از روی حافظه های مختلف متصل به رایانه پاک می شوند. فایل هایی که گاهی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارند و همین نرم افزار ریکاوری است که می تواند بسیار راهگشا باشد. این ابزار هم با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین سیستم فایل های رایج کار را برای کاربران در این زمینه راحت خواهد کرد ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که دارد از سرعت فوق العاده ای هم در جست و جو و اسکن حافظه ی مورد نظر برای یافتن فایل های پاک شده بهره می برد.

میثم سپاهی بازدید : 13 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Restore My Files Data Recovery v6.01 Final - بازیابی آسان فایل ها

نسخه جدید نرم افزار Restore My Files Data Recovery به تازگی ارائه شده است. ابزاری قدرتمند در جهت بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی از حافظه های مختلف حذف یا فرمت شده اند. نرم افزاری که با سرعت بسیار مناسبش می تواند یک هارددیسک را اسکن کرده و فایل هایی که مدت حتی طولانی است که حذف شده اند را بازیابی کند. موزیک ها ، فیلم ها ، اسناد ، آرشیو های فشرده شده و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک فایل از سیستم حذف شده است به واسطه استفاده از این ابزار قدرتمند قابل بازگردانی خواهد بود.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 7,745